BurstDuo
VWC lid
Dat lijkt mij sowieso verstandig! Het verbaasd me dat veel mensen enthousiast worden van Chinafilms, terwijl het al jaren bekend is dat die samples vaak beter zijn dan de daadwerkelijke producten.
Al moet ik me zelf er ook op betrappen bij dit product![]()
We weten allemaal dat de China films niet te vertrouwen zijn, toch doen we dat wel in veel gevallen om onze enthousiasme te tonen over een product.
Al heb ik veel liever een China film op YouTube die dient als een indicatie van het betreffende product en aan het einde van het jaar een demo, in plaats van een officiele demo met dikke samples zoals ''het geval'' bij Rubro.
Naar mijn mening zijn de China films een lokkertje voor een Nederlandse importeur om bij de Chinese fabrikant te bestellen en dat wordt weer doorgespeeld naar de (Normale) consument om bij de Nederlandse importeur te bestellen. Daarvan moet de Nederlandse importeur het meeste hebben, de freak is een klein percentage.
De liefhebbers op het forum wachten wel een demo af.
Ook ik ben bij dit product erg enthousiast, het concept geeft een leuke indicatie wat er te verwachten valt. Minstens in welke richting en daar ben ik bij dit product zeer over te spreken.
Als de Peony's bijvoorbeeld net zo helder gekleurd zijn als in de freezing steal.. Dan wordt dit een toppertje. Alleen die prijs is net, net, net iets te veel.
Groet