Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Inderdaad, dit was één van de toppers afgelopen jaarwisseling. 7 stuks van gestookt, 5 tegelijk, regelrechte topper. Heel agressief en lekker langdurig ook!
Blijft een ontzettend goede fontein op bovenstaande film. Heb hem dit jaar zeker gemist en moet komend jaar dan ook zeker weer in de straat komen te staan.
Toppertje dit inderdaad; langdurig en hard met mooi diverse soorten Crackling. Crackling Crystal blijft bruter maar qua mooiste Crackling fontein is die wel voorbijgegaan door deze Popcorn
Had hem dit jaar ook en het is echt een topper! Viel mij vooral ook op hoelang die doorging. Met regelmaat denk je dat ie wat inkakt en dan komt er weer een hele wolk crackling uit.
Deze kreeg ik als vervanger afgelopen december. Wou de roman candle barrage hebben 2 keer en kreeg te horen dat ik 1 roman candle barrage kreeg en een popcorn als vervanger en met korting de duro colpo erbij. Duro colpo zijn singleshots.
Thuis getest en wat een geweldenaar de popcorn wat een geknetter en jammer dat ik er 1 had. Ben gauw weer naar dolfijn gereden want in poppel waren ze duurder. Gelijk 2 meegenomen weer want meer kon niet uitverkocht in Baarle.
1 ding weet ik wel deze popcorn komt er dit jaar weer 100%.