Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lol, was weg van de site bij Souman, ik drie in kopje Grunn bestellen, zijn ze er nu bij Souman gewoon weer op voorraad, had me anderhalf uur treintijd gescheeld Ach ja, de omzwervingen van een pyrolandloper
Toch vond ik de crackling crystal net iets beter.... Niettemin een hele dikke fontein!
Normale prijs voor CC was altijd €20, wat freakwinkels ervan maakten was uiteraard minder. Issie niet €25 dit jaar? Popcorn €12,50 dus halve prijs voor 3x zo weinig kruit... Tja, als je altijd zo gaat kijken. Qua beleving zie ik hier niet 3x zo weinig kruit aan af! Kruit goed besteed!Prijsverschil was toen nog maar 4 euro (8,50 voor Popcorn en 12,50 voor Crystal), althans dat had ik er voor betaald ongeveer. Huidige prijzen is dit verschil ook veel groter.
Normale prijs voor CC was altijd €20, wat freakwinkels ervan maakten was uiteraard minder. Issie niet €25 dit jaar? Popcorn €12,50 dus halve prijs voor 3x zo weinig kruit... Tja, als je altijd zo gaat kijken. Qua beleving zie ik hier niet 3x zo weinig kruit aan af! Kruit goed besteed!