Popcorn fountain

Goede fontein! Knettert lang door en kwam indrukwekkend over, op zowel de volwassenen en de kinderen in de straat.

Dit jaar veel fonteinen gekocht, de kleine man is er helemaal weg van, waaronder deze waar ik zelf ook het meeste naar uitkeek. Ironisch genoeg stond juist deze verstopt en "vond" ik hem pas weer ergens nadat ik al dacht klaar te zijn.
Uiteraard direct afgestoken en was verbaasd wat een kwaliteit voor zo een kleine/lichte fontein, absoluut de beste fontein van de avond, ging ook lekker lang door.

Wat mij betreft een aanrader voor de crackling en fonteinen fan. Komend jaar sla ik er zeker een paar van in.

Ik was hier vorig jaar zo over te spreken dat ik er dit jaar maar meteen meer van besteld heb!
Wat een fantastische fontein en een heel leuk design!

Dit zijn hele leuke fonteinen met een goede en ook langdurige uitwerking. Ze zijn in ieder geval nog te krijgen bij vuurwerkfeestje. Niet meer zo goedkoop als tijdens de freak actie maar nog steeds een schappelijke prijs.

Zie deze ergens voor €8 voorbij komen, de moeite waard? Ben niet zo heel erg van de fonteinen, maar dit lijkt mij toch wel een hele gave!

Met alle wind geen ideale omstandigheden voor deze fontein maar het versterkte wel het popcorn idee want de crackling vloog door de straat. De tijdsduur is wel echt een grote plus.

Hier een grote teleurstelling. Sneeuweffect kwam er amper uit. Crackling was ook niet groot en hard zoals op straatvideo’s te zien is. Had hier echt veel meer van verwacht.

Back
Bovenaan