Popcorn fountain

Dikke prima! Zeker overtuigd dat ie er bij moet komen dit jaar.

Eigenlijk maar 1 ding wat niet klopt in die film en dat is de vermelde importeur in de titel. :p

Screenshot_20200127-190528~2.jpg

Ik moet eerlijk bekennen dat ik voorheen geen groot fonteinen liefhebber was, maar o.a. deze topper heeft daar verandering in gebracht. Echt van begin tot het eind genoten en er leek maar geen eind aan te komen. Ook de kids in de straat genoten er zichtbaar van. Ik vond vooral de afwisseling van verschillende crackling effecten erg interessant en het laatste effect met de grote titanium sterren was het meest indrukwekkend, wat een spreiding! Echt een absolute aanrader om optimaal van te genieten en wil deze er dit jaar weer graag bij hebben.

Screenshot_20200127-212456_Gallery.jpg

Had deze in de losse verkoop nog willen scoren. Helaas niet gelukt. Dit jaar maar optijd bestellen.

zou deze persoonlijk sowieso per 2/3 stuks minimaal afsteken dan is het best gaaf! Hou deze in de gaten in de shops :thumbup:

Wat een dikke fontein is dit joh! En die tijdsduur is ook nog eens erg lang, top!
En om 15x die fontein in de straat neer te zetten vind ik dan ook nog eens een bizar kicke effect geven, maar ben ik de enige die zich stoort aan de mensen die door die fonteinen heen rennen?

Wat ziet hij er weer goed uit zeg op bovenstaande video. Echt een heerlijke fontein met een brede cracklingwolk. Topper!

Blijft een toppertje van een fontein deze kan goed mee met concurrent.

Mooie Crackling. Dit jaar weer 2 maal in de collectie.

Samen met de ragnarok en crackling crystal de topper in Nederland. Alleen qua prijs/ kwaliteit is deze echt uniek!

Deze na het zien van al jullie filmpjes 3x aangeschaft voor een hele mooie prijs. K kijk er erg naar uit.

Wat een regelrechte topper is dit, ik had hem nog over van vorig jaar. Onwijs gave fontein. Hopelijk aankomend jaar in meervoud!

Back
Bovenaan