Popcorn fountain

Had er 3 en idd door de wind vloog de crackling lekker door de lucht.
Kon geen verandering ontdekken in voorgaande jaren.

Komt er gewoon weer de volgende keer :thumbup:

Deze had heel zwaar te lijden onder de wind, ik zag de potentie wel. Volgend jaar weer proberen mits de wind condities het toelaten

Toen de eerste aan ging was iedereen enthousiast, langdurige en harde crackling, super leuk. Toen er een half uurtje later 4 tegelijk gingen was het helemaal geweldig. Volgens mij heeft iemand het gefilmd dus ik zal nog kijken of ik een filmpje kan posten.

2 stuks van deze gehad dit jaar. Eerste begin van de avond op het veld voor de deur afgestoken, dan merk je toch wel dat deze de harde wind niet lekker vindt. De 2e in de achtertuin uit de wind gedaan, en toen bracht hij wel weer een lach op het gezicht. Vanwege het uiterlijk was deze favoriet bij mijn 5 jarige zoontje, en moest er de volgende keer weer bij zitten.

Had er vorig jaar 3 gekocht. 1 afgestoken maar door de harde wind kwam deze nog geen 10cm boven de grond. Dit jaar nieuwe poging!

Had er vorig jaar 3 gekocht. 1 afgestoken maar door de harde wind kwam deze nog geen 10cm boven de grond. Dit jaar nieuwe poging!
Hier exact dezelfde ervaring. Voor mij de flopper van afgelopen jaar. Na tien tellen heb ik de volgende cake aangestoken en geen aandacht meer gehad voor het gepruttel wat hieruit kwam. Wellicht volgend jaar toch nog weer eens proberen als ik deze tegen kom.

Laatst bewerkt:
Heb deze fontein voor t eerst dit jaar besteld. Ben benieuwd. T moet dus niet of maar een klein beetje waaien voordat ik m afsteek.

Heb deze fontein voor t eerst dit jaar besteld. Ben benieuwd. T moet dus niet of maar een klein beetje waaien voordat ik m afsteek.
Ik had een kartonnetje hiervan en meerdere in de harde wind afgestoken. Gingen bij mij wel prima hoog, de crackling waaide wel weg, maar dit had juist wel een gaaf effect haha, extra spectaculair zeg maar.

Los daarvan zijn ze zonder die wind ook heel vet!

Ik had een kartonnetje hiervan en meerdere in de harde wind afgestoken. Gingen bij mij wel prima hoog, de crackling waaide wel weg, maar dit had juist wel een gaaf effect haha, extra spectaculair zeg maar.

Los daarvan zijn ze zonder die wind ook heel vet!
Geen kartonnetje hier de afgelopen jaren maar snap je verhaal met de popcorn en harde wind...

Dit jaar voor het eerst geen popcorns sinds jaren maar 2 snow crystals :thumbup:

Blijft een topper op de fonteinenmarkt, niet zo hard als de finale van de Snow Crystal maar langduriger en meer waar voor je geld.

Back
Bovenaan