Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand of deze in het assortiment blijven bij Vulcan? Zo ja, dan wil ik er wel weer wat hebben![]()
Hier exact dezelfde ervaring. Voor mij de flopper van afgelopen jaar. Na tien tellen heb ik de volgende cake aangestoken en geen aandacht meer gehad voor het gepruttel wat hieruit kwam. Wellicht volgend jaar toch nog weer eens proberen als ik deze tegen kom.Had er vorig jaar 3 gekocht. 1 afgestoken maar door de harde wind kwam deze nog geen 10cm boven de grond. Dit jaar nieuwe poging!
Die video van mij is geschoten met windkracht 4/5 dus dat was primaBlijft gewoon een leuke fontein.
Heb ik toch nog het idee dat er een 'matje' afgaat om 12 uur
Ik had een kartonnetje hiervan en meerdere in de harde wind afgestoken. Gingen bij mij wel prima hoog, de crackling waaide wel weg, maar dit had juist wel een gaaf effect haha, extra spectaculair zeg maar.Heb deze fontein voor t eerst dit jaar besteld. Ben benieuwd. T moet dus niet of maar een klein beetje waaien voordat ik m afsteek.
Geen kartonnetje hier de afgelopen jaren maar snap je verhaal met de popcorn en harde wind...Ik had een kartonnetje hiervan en meerdere in de harde wind afgestoken. Gingen bij mij wel prima hoog, de crackling waaide wel weg, maar dit had juist wel een gaaf effect haha, extra spectaculair zeg maar.
Los daarvan zijn ze zonder die wind ook heel vet!