[POLL] - Beste NIEUWKOMER van 2025

Beste nieuwkomer voor mij is de Golden Tower van Wolff.

Stuk voor stuk prima cakes in dit assortiment.

Golden Tower! Erg mooi assortiment, goed aan de prijs, en ook voor de normale consument echt een topper! All round gezien koop je gewoon een paar hele goeie cakes, voor een hele mooie prijs, zowel als freak of als normale consument.

De beste nieuwkomer is toch altijd wel wat lastiger, 1 keus en er is zoveel moois aan nieuwkomers.
Ga je voor innovatief, 'best value' of toch voor 'lomp' 🤔

Ik ga voor een product waarbij ik 100% zeker weet dat iedereen stond te kijken vol verbazing: Snowblind

Killer mutant is voor mij de beste nieuwkomer van 2025. Mooie felle kleuren, goede burst en een goed tempo. Simpelweg genieten

GBV Meter (GBV Weco)
Mooi pakket met nostalgische effecten! Voor zowel echte vuurwerkliefhebber als voor de reguliere consument! Uitstraling heeft ook echt iets nostalgisch! Verrassing waren die grondbloemetjes! Samen met mijn kroost weg gestookt, zoals het voor mij ook ooit begon! Plaatje compleet dacht ik zo!

De beste nieuwkomer is wel eens makkelijker geweest. Er zijn zó veel nieuwe producten gekomen die écht goed zijn. Van dikke boxen zoals de Galacticos tot kleinere cakes als de Snowblind. Maar voor mij was dé nieuwkomer toch wel de Super Skreech van Lesli. Wat een ontzettend gave bak met fluit én effect. Ja, hij is prijzig, maar dit deed iedereen met open mond doen kijken. Dikke bak!

Mijn stem gaat naar de Crazy Hornet - Wolff.

Al jaren lang werd er op het forum diverse malen gevraagd om een hummer cake. Vaak was het antwoord het is tegenwoordig te duur, niet populair genoeg etc. en dat Wolff dan uiteindelijk het lef heeft om zo'n cake op de markt te brengen, dat verdiend gewoon respect. Lang naar uitgekeken en super tof om dit weer eens in de straat mee te maken. Nostalgisch gewoon. Ook bij de buren viel dit unieke product in de smaak.

Daarnaast een eervolle vermelding voor de GBV Thunder Salvo - GBV, en de Quattro Bombardo van Broekhof/Magnum. Beide nieuwkomers en in de categorie klein spul vielen deze artikelen zeer positief op.

Back
Bovenaan