Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tarantula Compound vond ik een leuke nieuwkomer. Veel was omlabeling, dit naar mijn weten niet. je ziet goed de opbouw van 20 - 25 en 30mm cracklingwolken !
Ik kan talloze goede nieuwe artikelen noemen. Maar kijkende naar onze Demo en daarna thuis in de straat, dan was ik aangenaam verrast door de Crossbeam van Vuurwerkmania (Rubro).
Grote effecten, goede kwaliteit en dat voor een zeer scherpe prijs. Mijn stem gaat dan ook naar de Crossbeam.
Qua nieuwkomer de Galacticos, ondanks dat ie niet lekker doorliep helaas bleef ie over de hele avond het meeste hangen. Wat een gruwelijke bak. En die finale cake was om van te smullen.
Deze cakes aan een stuk door waren echt ontzettend indrukwekkend. Ze hadden een grote en volle spreiding en een goede burst. Waardoor de straat helemaal vol hing met goud, dus eigenlijk alles wat je zoekt in dit type effect. Daarom voor mij de beste nieuwkomer die ik gezien heb.