[POLL] - Beste NIEUWKOMER van 2025

Niet super spectaculair, maar een liefhebbers product pur sang: De Crazy Hornet.
De mine had het helemaal afgemaakt, maar dikke probs voor Wolff om zo'n product op de markt te brengen. Ik heb er van genoten !

1tje maar? Verdorie!
Ga dan toch voor de Crazy Hornet. Niet helemaal nieuw natuurlijk, maar toch wel echt een topper! Blijft uniek!
Eervolle vermelding voor de Climax! Uniek concept, uitvoering kon nog een tikkie beter

Tarantula - Wolff (Special Fireworks)

Deze compound in de vooravond geschoten en heeft de meeste indruk gemaakt. Hele gave crackling sterren die een soort van 3D effect geven en dat steeds groter in de opbouw 20mm-25mm-30mm.

Oeff ik denk dat dit wel de moeilijkste keuze is van alle polls. Dit jaar zijn we goed verwend met alle nieuwe producten, ondanks dat het kooiloos was.
Ik kies toch voor de Gold Navy van Wolff. Die 1e en 3e cake waren echt geweldig.
Eervolle vermelding zijn zeker nog de Killer Mutant, Event Sky Candy, Super Skreetch en Golden Tower.

Ik had weinig nieuwkomers in de collectie, maar ik was maar wat blij dat de Tarantula (Wolff) er wel één van was. Topdoosje!

Spectacle Show 320, ook beste compound.

Wat Wolff daar met de fabrikant uit heeft weten te persen is echt ongekend en dan te bedenken dat het kooiloos is.

Voor mij de Rammer der Rammers afgelopen jaar.

Back
Bovenaan