[POLL] - Beste IMPORTEUR van 2025

Ik vond deze veel lastiger dan verwacht.
Twijfel enorm tussen Lesli en Wolf

Ik vind het heel mooi dat wolf met de special fireworks lijn dingen buiten de standaard op de markt brengt.
Hopelijk blijven ze dat nog lang doen!!
Maar ook daarnaast genoeg top producten.
Ook zeker een pluspunt is de communicatie hier op het forum

Lesli heeft natuurlijk de kwaliteit van riakeo in handen
Maar ook in de rest van het grote assortiment zitten echt verschillende top producten.
Ook bij lesli wel weer wat vernieuwends gezien, bijvoorbeeld de opera house.

Eigenlijk vind ik ze gelijkwaardig!
Maarja, als ik er dan toch echt 1 moet kiezen...
Kies ik toch voor wolf!

Op de valreep nog even Rubro/Mania als beste importeur hierbij genomineerd.

Ik wil ze nomineren voor alle mooie 100 shots blokkies, zoals de Immortal Gold, de Four Seisons, de Coconut Bounty, de Super Flowers en de Sky Symphony.
Allemaal top blokken van hoge kwaliteit en in de freakactie's nog redelijk betaalbaar ook.
Ik heb deze 100 shots 30mm blokken al meerdere jaren gestookt, en elke keer kijk ik er met een goed gevoel op terug. Echte toppers vind ik het.
Jammer dat de Golden llusion al een paar jaar uit het assortiment is, want dat was ook zeker een toppertje hoor.

Geweldig!!!! Allemaal bedankt voor het stemmen. Dit gaan wij in Twello vieren. Als we nog een jaar mogen, dan gaan we dit met jullie vieren, maar daar moeten we helaas nog even geduld mee hebben of we wel/niet mogen dit jaar. Desalniettemin, alle stemmers die op ons hebben gestemd: Mega bedankt voor jullie stem. Jullie bijdrage is ons goud waard voor onze productontwikkeling en innovatie op vuurwerkgebied.

Groetjes van het hele Wolff Vuurwerk team uit Twello

Gefeliciteerd Lucas en de rest van het team!
Moet wel zeggen dat Rubro ook een hele goede indruk (weer) heeft achtergelaten. Niveau was hoog afgelopen jaar.

Back
Bovenaan