[POLL] - Beste IMPORTEUR van 2025

Ik vind dat Rubro dit jaar echt de beste en mooiste producten heeft geïmporteerd wat een klasse spul!

Ik ga dit jaar voor Rubro!

Hoe ze het hebben gedaan weet ik niet.
Maar kijkend naar de Atlantis Leon, whalhalla Magic, killer mutant etc super dikke kwaliteit vergelijkbaar met riakeo, maar dan met dikke burst en voor scherpe prijzen!!!
Dan hebben we het nog niet gehad over de Blitzbomber, Transbomber, Atmosphere etc, allemaal compounds die toch weer keer op keer indruk blijven geven/behouden.
Dan nog de vele kleine cakes, van de heavy legend tot de pyro5 en de crossbeam etc, allemaal zeer goed kwa prestaties!

Dan hebben we nog Vuurwerk Mania die uit de zelfde stal verheven wordt.
Ook bizar goed!
Denk aan Angel assortiment die wederom weer heerlijk presteerde,
De snowblind met een kei harde burst!

Ja Rubro verdient een lintje!!!
En niet onbelangrijk voor de winkeliers,
De leveringen verliepen ook stuk soepeler dan voorheen!
Chapeau!!

Wolff is voor mij toch echt de beste importeur van 2025 heb veel producten gehad afgelopen oud en nieuw en er zaten echt wel parels bij. producten zonder kooi waren bijna allemaal gewoon goed.

Rubro!

Prachtige nieuwe producten, en dat voor een goede prijsverhouding. Knap wat ze zonder kooiproducten voor elkaar hebben weten te boxen.

Wolff. Lesli heeft wel het prachtige riakeo en de exqlusife line maar ook veel duitse pruttelbakjes. Wat mij betreft is wolff overal het beste dit jaar.

Wolff Vuurwerk! Voor mij de beste van 2025!
Communicatie erg goed, productiefilmpjes vooraf zou elke importeur moeten doen, aantal mooie ontwerpen waarvan ik de dozen bewaar:-), kwaliteit (op wat kleinigheidjes na) ook top!

Het telt niet mee, maar Rubro is dit jaar voor mij de tweede importeur. Op kwaliteit vond ik het misschien wel beter dan Wolff, grote effecten en goede burst. Doe hetzelfde als Wolff afgelopen jaar deed met productiefilmpjes en open communicatie en het is hopelijk de kanshebber voor 2026!

Dit is voor mij zonder twijfel Wolff vuurwerk!! Wat waren hun heerlijk aanwezig in de maanden vooraf. Filmpjes posten, live gaan op TikTok en veel aanwezig op het forum door @Koala @Wolff Vuurwerk.....

Kwaliteit van het Wolff vuurwerk wat hier de lucht in is gegaan was ook bijzonder goed te noemen, jammer dat dit zeer waarschijnlijk het laatste jaar was want er waren genoeg producten die ik zo weer zou aanschaffen!!

Al met al vind ik dat Wolff deze titel dubbel en dwars verdiend heeft!!

Back
Bovenaan