[POLL] - Beste IMPORTEUR van 2025

Wolff - veel nieuwe unieke artikelen die bijna allemaal goed presteerden. Kooiloos en dik! Ze hebben dit jaar laten zien dat het echt kan, kooiloos, nieuwe en unieke effecten!

Wolff vuurwerk.

Mooie en vernieuwende producten.
Veel aandacht voor de freaks met video-verslagen, aandacht en contact op het forum.

Laatst bewerkt:
Rubro. Kwalitatief goed en stelt nooit teleur. Erg Mooi vuurwerk.

Voor winkel-verkopers overigens minder positief. Veel manco, onduidelijke leverzekerheid en bij-bestellen tijdens verkoopdagen is al jaren niet te doen.

Toch wil ik ook GBV/EVOLUTION/DRGN etc. even benoemen. Die hebben kwalitatief écht een flinke sprong gemaakt!!

Laatst bewerkt:
Rubro.
Het feit dat je met een bak als de transbomber jaren in de top meedraait. Daarnaast ook veel verschillende lijnen beschikbaar met verschillende prijsniveau's. Nu met de oriental/galactico's serie weer mooie toevoeging. Maar ook goedkopere compounds voor de mensen met wat lager budget waar je nog steeds mooi vuurwerk kan tonen.

Rubro - zij hebben met hun nieuwe artikelen een waanzinnig goede prestatie geleverd en wat mij betreft Riakeo van hun troon gestoten. Dan heb ik het over Galacticos, Event Sky Candy, Atlantis Lion, Walhalla Magic. Vernieuwende effecten lijkend op Riakeo, maar met meer afwisseling en hardere burst. Top prestatie. Ook Wolff (normaal na Riakeo de beste wat mij betreft) werd dit jaar afgetroefd door Rubfro

Back
Bovenaan