[POLL] - Beste IMPORTEUR van 2025

Riakeo (Geïmporteerd door Lesli (voor de rest géén fan van)) - Riakeo heeft de beste kwaliteit over hun hele assortiment. Elk stuk vuurwerk is consistent, heeft mooie kleuren en is goed afgewerkt.

Laatst bewerkt:
Erg lastig ik denk dan toch broekhoff, want het zijn altijd redelijke prijzen, meestal prima kwaliteit en het is ook gewoon een importeur waar ik toch elk jaar weer even wat meepak.
De prijs-kwaliteit verhouding is dus goed.
Uhm ja en broekhoff stelt eigenlijk bijna nooit teleur. Dit is mede mijn favoriete importeur omdat ik gewoon simpelweg hier meer ervaring mee heb, ik heb dit jaar pas voor het eerst merken zoals Wolff, rubro, lesli, FWS en bonfireworks gehad.

Wat mij betreft GBV. Hoe zij met Pangu, Evolution, St8ment en Professional Style de lijn omhoog weer vonden en daarmee een schitterende lijn aan producten heeft neergezet verdiend een zeer groot compliment! Tevens hoe Jasper elk jaar weer hier de moeite erin steekt om te reageren en te posten!

de importeur Wolff( kweet niet of dit nou echt de importeur zelf is , maar de wolff producten waren bizar goed.

De beste inporteur is voor mij HBL fireworks. het zijn allemaal enorm goede producten Twijfel je om 1 van hun producten te halen, gewoon doen.

Als je alleen op Nederlands importeurs mag stemmen dan magnum, alles wat ik van hun had waren ook gewoon hele goede producten.

Als beste importeur ga ik dit jaar voor Wolff Vuurwerk. Naast hun fijne aanwezigheid op het forum, waar ze ons o.a. hele fijne beelden uit China voorschotelde, vind ik dat ze dit jaar met de meest unieke/creatieve producten zijn gekomen. Kijk bijvoorbeeld naar die Tarantula met een heel bijzonder crackling effect, of de Climax met een hele bijzondere opbouw die we nog niet eerder hebben gezien. En vergeet vooral die geweldige hummer cake niet.. echt eentje voor de liefhebbers. Andere importeurs zien daar geen brood meer in, maar Wolff doet het toch!

Back
Bovenaan