Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als beste fontein blijf ik bij de Sutorobo Taki, blijft voor mij een stukje pure kunst! Het is alleen jammer dat die ook met de prijs van een stukje kunst over de toonbank gaat anders stond die er in veelvoud.
Dit jaar redelijk wat fonteinen gehad. Favoriet was toch: Fountain 999 - Wolff.
Combinatie van meedere factoren: effect grote en variatie, duur van de fontein en prijs/kwaliteit.
Fonteinen die dit jaar in de collectie zaten:
1x Ex-Machina (uniek effect).
2x5x Fountain 888/999 (beide toppers).
2x2 Bombas y Granadas - St8ment (prijs/kwaliteit erg goed. 2x100gr. voor 7.50).
2x Snow Crystal (king of crackling fountains).
1x Melkbus (kort maar krachtig).
3x Jet Stream Fountain (Zowel het effect als geluid was verrassend).
Popcorn van Vulcan! Ja, voor de die hard vw liefhebber zijn er spectaculairdere op de markt! Maar deze heeft zich bewezen als een echte familie fontein! Tijdsduur, leuke effecten! Favorietje van de familie en in mijn ogen een bewezen solide fontein!
Voor de fonteinen vond ik het dit jaar extreem lastig. Niet alleen omdat er extreem goede op de markt zijn, maar ook omdat er steeds méér variaties in terugkomen. Voor mij is daarbij de Sutorobo Taki wel de meest onderscheidende én indrukwekkende fontein. Wat een ongekende topper!
Zo af en toe heb je geluk en ligt er in een bunker nog wel eens iets verstopt. Zo ook de Cracker Fontänen van Funke NL. Hier heb ik afgelopen jaarwisseling weer van mogen genieten in de straat en wat blijven dit toppers.
Mijn stem gaat dan ook naar de Cracker Fontänen van Funke NL.
Daarnaast een eervolle vermelding voor de GBV Melkbus - GBV, en de Glitterstorm - China Red.