[POLL] - Beste FONTEIN van 2025

Gefeliciteerd, was inderdaad een meer dan prima fontein. Ik zelf heb op de Fountain Orchestra gestemd omdat deze gewoonweg heel vernieuwend is in de markt en echt heel gaaf was.

Gefeliciteerd Wolff! Vorig jaar gehad, super fontein! Ik had op een andere gestemd, want die 999 (en de 888) staat nog op de plank, dus dat wordt later een keertje opnieuw genieten!

Zoals door Mike beloofd kom ik nog met de top 10 en uiteraard een winnaar!

De top 10 van 2025 bij de Fonteinen:
  1. Fountain 999 - Wolff Vuurwerk (83 stemmen 30%)
  2. Fountain Orchestra - WTF (44 stemmen)
  3. Sutorobo Taki - Lesli Vuurwerk(31 stemmen)
  4. Snow Chrystal - WTF (29 stemmen)
  5. Fountain 888 - Wolff Vuurwerk (22 stemmen)
  6. Ex Machina - Lesli Vuurwerk (19 stemmen)
  7. Melkbus - GBV/Weco (13 stemmen)
  8. Popcorn - Vulcan (9 stemmen)
  9. MILF - Lesli Vuurwerk (6 stemmen)
  10. Titanium Thunder - Broekhoff Vuurwerk (4 stemmen)

Wij mogen bij deze poll een lid blij maken als winnaar van een (vuurwerk)prijs!*
De (vuurwerk)prijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking. :)
* = let op: de vuurwerkprijs is onder voorbehoud van de landelijke regelgeving omtrent vuurwerk.

Winnaar (vuurwerk)prijs uit de poll Beste Fontein 2025: Yordi

Gefeliciteerd! Wij nemen contact met de winnaar op voor meer informatie.

Sutorobo Taki.

Ik had gestemd op de Sutorobo Taki, waarvan helaas ook een mindere batch in omloop was.
Zelf had ik wel de goede (2024) en het was echt een prachtige fontein met een verdiende mooie plek 3.

De prijs zal in deze ook zeker meespelen en denk dat veel mensen de Fountain Orchestra daarom op plek 2 hebben staan.
Ook door bovengenoemde slechte batch van de Sutorobo Taki, en deze was natuurlijk nieuw.

Maar...

De uitslag is duidelijk! De Fountain 999 !!!

Je mocht er maar op één stemmen, ik had deze 999 persoonlijk op plek twee staan.

Dikke terechte winnaar, ook ik heb van die fontein mogen genieten en was echt een geweldig ding.
Helemaal in de Freak vaak op te pakken voor een euro of 7 maakt dit gewoon een topper.

Had er twee gekocht, had er tien moeten kopen hahaha.

Back
Bovenaan