Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Leuk zo, die combinatie van verhaal en filmpje! Ik blijf dit topic goed in de gaten houden voor de tips en de sfeer.![]()
Toch weer vallen voor de naam Happiness en toch weer teleurgesteld worden. Vanaf nu neem ik mij echt voor om alles wat die naam draagt te laten liggen. Om toch positief af te sluiten. De moderne interpretatie van een ouderwets label vind ik dan wel weer geinig.
Eens, ik heb precies hetzelfde gevoel al te vaak gehad. Elke keer denk je dat het nostalgische gevoel weer terug is maar zit je met zo'n flutding opgescheept.
Eens, ik heb precies hetzelfde gevoel al te vaak gehad. Elke keer denk je dat het nostalgische gevoel weer terug is maar zit je met zo'n flutding opgescheept.
Zijn prima inderdaad, en dat voor normale prijzen nog!![]()
Heerlijke compilatie, fijn o&n sfeertje. Behoorlijk wat items gezien die ik nog niet kende, vooral de kleine potjes met relatief dikke effecten.
Wat een fantastische compilatie!!! Wat een toppers had je zeg, mooi in beeld gebracht. Ik hoop je volgende jaar als buurman te treffen zeg, oprecht de vuurwerkbaas!! Wat was voor jou zelf de topper van de avond?
Haha, ja moeilijk kiezen.. dat snap ik. Zat ook eigenlijk niet zoveels slecht bij, los van de cakes van je buurmanwel mooi om het kwaliteitverschil te zien tussen de cakes die jij als freak schiet en de 'gewone' buurman. Maar het is altijd leuk als er wat afgestoken wordt natuurlijk.
De WCKD heroes viel me ook positief op in jou compilatie. En over je trio van afsluiting hoeven we het niet te hebben, alleen het geluid al. Wat een beesten, zou ik graag live meemaken. Heb al een heel verlanglijstje gemaakt op basis van je vudeo. Nogmaals bedankt!