Ganafu Final Wave

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 828
Artikelnaam: GANAFU FINAL WAVE
Bruto Gewicht: 13kg
Netto Kruitgewicht:1.813 gram
Aantal Schoten: 104sh
Effectomschrijving: Nieuw 104 shots compound met China's nieuwste effecten. Maximaal gevuld met de grootste uitwerkingen!
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 60sec
Stijghoogte: 45meter
Adviesprijs: €179,00
Voorverkoopprijs: €175,00
O.a. te koop bij: Rubro.nl

828_ganafu_final_wave_rubro-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Box ziet er bruut uit, dat in combinatie met 30mm ben ik zeer benieuwd wat die nieuwste effecten in gaan houden

Ondanks dat er best leuke effecten in zitten, pakt hij me absoluut niet. Rare opbouw, vreemde keuzes qua combinaties, nee, voor mij is het em niet.

Ondanks dat er best leuke effecten in zitten, pakt hij me absoluut niet. Rare opbouw, vreemde keuzes qua combinaties, nee, voor mij is het em niet.

En ik vind het juist een hele vette box :D
Prachtige combi's en drie verschillende soorten ghost-effecten in 1 box. Dit kan wel eens een topper eerste klas worden hoor...Ben erg benieuwd naar de demo iig!

Ik ben heel benieuwd naar deze box, zo op film vind ik hem heel vet. Hopen dat hij op de demo wordt geschoten.

Deze box bevat een aantal vette effecten, zoals de verschillende kleuren ghost, maar ook het effect van de Red Angry Hornet, maar dan in de kleur blauw. Maar, het gebrek aan opbouw in deze box, hij begint zo abrupt, vind ik wel jammer. Zeker omdat het geen échte rammer is met ook wat tails erbij... Dit moet ik eerst eens live zien.

Deze vond ik het fraaist van de nieuwe waaier compounds, al zag het er wellicht niet zo uit op de streams. Deze was gewoon op de demo goed!!

Een van de betere dozen van donderdagavond. De effecten waren prima in orde, alleen het tempo ontbrak wat mijn insziens. Zo'n fanshape, dat moet lekker vloeiend doorlopen, evenals de salvo's achter elkaar. Verder prima product met een prima prijs.

Back
Bovenaan