Tijd om hier weer eens een update te plaatsen. Als eerste de Molotov Mines. Een cake die zich goed leent om in een showtje te gebruiken, maar ook los in de straat vond ik dit een hele gave cake. Er zit een lekker tempo in.
De Phantom vind ik leuk spul om tussendoor te stoken. Ik heb het al vaker benoemd in dit topic, maar ik kan dit soort kleine producten steeds beter waarderen. Ze deden het ook met de harde wind van afgelopen jaarwisseling gewoon goed.
De Saturn Missile uit de Master Blaster lijn zat vroeger standaard in de collectie toen ik nog niet zo'n groot budget had. Ik kon het dan ook niet laten om hem mee te bestellen afgelopen jaar. Dit exemplaar komt uit 2015 en het blijft gewoon geinig spul.
De Spinning Blue had ik al vaak in mijn winkelmandje gehad, maar hij viel dan toch nog af op het laatste moment. Vorig jaar heb ik hem eindelijk maar eens mee besteld en daar had ik geen spijt van. De spinners zijn goed uitgewerkt en ik vond het een fijne cake om op een rustig moment te schieten.
De ouderwetse Thunderkings gingen er natuurlijk uit en daar kwamen de dubbele Thunderkings en mines voor terug. Ik moet zeggen dat ik deze Thunderking Crackling Mines leuke vervangers vond voor de oude Thunderkings.
De Wild Digger kreeg ik als vervanger voor de Demonia. Ik had enige haast omdat ik wat achterlag op mijn afhaalschema, dus ik heb in de winkel verder niet gekeken naar de uitwerkingen van de Wild Digger. Het ene goedkope cakeje voor de andere maakte mij ook niet uit op alle bestellingen die ik gedaan had. Het was dus een verassing wat er uit zou komen en dat viel niets tegen. Het is een gevarieerd cakeje met een prima burst en boeket grootte. Een meer dan prima vervanger dus. Leuk om zo goede budget cakes te ontdekken.