plaggenmarsch vuurwerk
VWC lid
Wij hebben onze eigen folder weer klaar . Voor wie niet wil wachten , stuur een e-mail naar [email protected] en we sturen je hem toe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het ontzettend jammer dat ik niet aanwezig kan zijn. Zeker nu ik Nitro Wave op de schietlijst zie staan.
De bovenstaande foto werkt trouwens niet, voor mij is hij niet zichtbaar in ieder geval![]()
Ik zal deze morgen speciaal voor je gaan filmen Johan. Wel met m'n telefoon dus het wordt geen Hd filmpie, maar dan hebben we in ieder geval bewegende beelden van deze cake!
Helemaal top Anco! Ik wacht met smart af. Alles is beter dan niks, en samen met jouw commentaar kunnen we vast wel een aardig beeld van de cake vormen
Veel plezier daar![]()
Verkopen ze ook dit jaar weer Hardix
Ook dit jaar hebben we weer een demo en wel bij onze winkel aan de Lange Spruit in Hardenberg. Woensdag 18 december gaat het terrein om 19.00 uur open , het schieten zal rond de klok van 19.30 zijn. Daarna is er nog de gelegenheid voor de liefhebber om de showroom en eventueel de opslag te bekijken.
We schieten o.a. delen van de Masterline , Herlat collectie , Universe Collection en Royal Fireworks . We hopen er een leuke avond van te gaan maken!