Plaggenmarsch Vuurwerk Hardenberg

Is prima zaak hoor volgens mij ...
Zelf nog nooit besteld maar ziet er altijd mooi uit.

Prima zaak, kom hier elk jaar. Ze verkopen al jaren vuurwerk. Dit jaar gaan ze voor het eerst evolution verkopen......begreep van de eigenaar dat een selectie boxen gaan verkopen.

Evolution Fireworks is inderdaad nieuw in het assortiment.
De verwachting is dat alles van Evolution Fireworks en heel veel andere dingen in de loop van deze week op de website www.danknaljegoed.nl staat en besteld kan worden.

Gr Johannes
Medewerker Plaggenmarsch Vuurwerk/Tuinmeubelen

Ik kan deze website niet openen. Ik krijg de volgende melding: Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren.

Hier gaat openen prima. Mooi assortiment (als je de pareltjes eruit pikt :))
Vooral de rubro boxen zijn erg goed geprijsd. zero tolerance 152s *kuch*

Prachtige acties hier zeg !!
Vorig jaar wat losse dingen gehaald hier, maar nu al wat besteld. Kon het niet laten liggen voor dat geld :p
Hoe lang duren deze actieprijzen nog ?

Prachtige acties hier zeg !!
Vorig jaar wat losse dingen gehaald hier, maar nu al wat besteld. Kon het niet laten liggen voor dat geld :p
Hoe lang duren deze actieprijzen nog ?

Klopt, Fast Or Furious voor een 10tje is geen geld.
Heb zelf ook al hier besteld.

Kende deze shop helemaal niet maar staan een aantal zeer goede aanbiedingen op moet ik zeggen! Kartonnetje met 600 single shots voor 110 euro! :D

De actieprijzen zijn weer voorbij. Mooie bestellingen kunnen doen en communicatie via mail en telefoon is zeer goed. Top zaak !

Zijn de Red Dawn&Sky Hunter nieuwe productie of zijn deze nog over van 2018?
Maakt waarschijnlijk nogal een verschil..

We zijn in gesprek met Eurostar, over assortiment en voorwaarden. Wanneer wij Eurostar kunnen leveren, zal je dit terugvinden op danknaljegoed.nl

Kende deze shop niet maar zitten mooie aanbiedingen tussen, voor de mensen die nog wat voor leuke freakprijs willen meenemen :handsup:

Ik heb hier al 2 bestellingen gedaan en mijn broer ook al eentje. Mijn broer gaat hier volgende maand nog een aardige grote bestelling plaatsen! Goeie service hier en een ruim assortiment!

Back
Bovenaan