Plaggenmarsch Vuurwerk Hardenberg

Vuurwerk Vrienden Avond 2011 Plaggenmarsch Hardenberg

Vuurwerk Vrienden Avond 2011 Plaggenmarsch Hardenberg

Vuurwerk Vrienden Avond 2011

Wij willen alle leden van Vuurwerkcrew van harte uitnodigen voor deze avond.
Deze zal plaatsvinden op dinsdag 20 december in de showroom aan de Lange Spruit 3 in Hardenberg
Het programma is als volgt ;

19.15 Ontvangst met een kopje koffie
20.00 Vuurwerkdemo
21.00 Royal Fireworks vertelt over Proffesioneel Vuurwerk
21.15 Bekijken collectie met een hapje en een drankje

Op deze avond hebben we de volgende acties:

bij een bestelling tot € 300.00 krijg je 10% korting.
bij een bestelling vanaf € 300.00 krijg je 15 % korting.

Diegene die de grootste bestelling van de avond plaatst krijgt een Super Nova pakket t.w.v. € 99.00 !

Lijkt het je gezellig en leuk om deze avond aanwezig te zijn , stuur dan een e-mail naar : [email protected]

Tot ziens

Plaggenmarsch Vuurwerk Hardenberg

We hebben de schietlijst klaar , er moesten wat aanpassingen gedaan worden in verband met de kalibers t.o.v. de veiligheidsafstand en zijn op het volgende gekomen :

van Royal : Azalea , Shaking Times , Sensation of Joy , Big Rose , Fire Emblem , Royal Bonsai , Soul Luck , Bursting Wheels , Hot Chains , Reign of Fire , Sparkling Machine en de Exploding Box.

uit onze vrije collectie : Showcase , Blockbuster , Clouds of Thunder , Assorted Ruitcakes , Master Blaster en de Magic Attack.

van Rubro : Colour Break , Split Decision , Nitro Wave , Heavy Legend 16 , Panoramic Palms , Stingray en Double Identity .

Van Wolff: Serious Gold , Sky Beauty , Ultimate Fantasy , Black Out , The One , Speedmaster en Burst Duo.

Van Hardix : Atomic , Flux , Anger , Strike , Outblast , Delta Devil , Thunderstruck en Aftershock Thunder.

Alles wordt per stuk geschoten , zodat we een goed beeld geven wat elke pot doet !

Ik vind het ontzettend jammer dat ik niet aanwezig kan zijn. Zeker nu ik Nitro Wave op de schietlijst zie staan.

De bovenstaande foto werkt trouwens niet, voor mij is hij niet zichtbaar in ieder geval :)

Ik vind het ontzettend jammer dat ik niet aanwezig kan zijn. Zeker nu ik Nitro Wave op de schietlijst zie staan.

De bovenstaande foto werkt trouwens niet, voor mij is hij niet zichtbaar in ieder geval :)

Ik zal deze morgen speciaal voor je gaan filmen Johan. Wel met m'n telefoon dus het wordt geen Hd filmpie, maar dan hebben we in ieder geval bewegende beelden van deze cake!

Ik zal deze morgen speciaal voor je gaan filmen Johan. Wel met m'n telefoon dus het wordt geen Hd filmpie, maar dan hebben we in ieder geval bewegende beelden van deze cake!

Helemaal top Anco! Ik wacht met smart af. Alles is beter dan niks, en samen met jouw commentaar kunnen we vast wel een aardig beeld van de cake vormen :)
Veel plezier daar :wink:

Weer een prachtig assortiment. Ik krijg wel een virusmelding o.i.d. als ik op de link klik, ben ik de enige die dit heeft? Ik kan wel gewoon kijken verder hoor.

de webshop van Plaggenmarsch is weer geopened. dit jaar, verkopen ze de universe collection van Wolff, Masterline en heavy legend van Rubro, verder wat uitloopartikelen van Wolff (black label en vuurwerkland, een kleine selectie van Royal, en enkele combiboxen van zena.

Verder hebben ze momenteel op facebook een like en deelactie lopen. Bij 500 likes krijgt 1 persoon 5 x de de thunder king jumbobox van Rubro, dat zijn 400 thunder kings!!!

https://www.facebook.com/#!/photo.p...06716879.50435.174211715999735&type=1&theater

Dus ga met z'n allen naar de facebookpagina van Plaggenmarschvuurwerk.Like hun pagina en deel de foto. Er zijn nog 139 likes nodig!

Ook dit jaar hebben we weer een demo en wel bij onze winkel aan de Lange Spruit in Hardenberg. Woensdag 18 december gaat het terrein om 19.00 uur open , het schieten zal rond de klok van 19.30 zijn. Daarna is er nog de gelegenheid voor de liefhebber om de showroom en eventueel de opslag te bekijken.
We schieten o.a. delen van de Masterline , Herlat collectie , Universe Collection en Royal Fireworks . We hopen er een leuke avond van te gaan maken!

Ook dit jaar hebben we weer een demo en wel bij onze winkel aan de Lange Spruit in Hardenberg. Woensdag 18 december gaat het terrein om 19.00 uur open , het schieten zal rond de klok van 19.30 zijn. Daarna is er nog de gelegenheid voor de liefhebber om de showroom en eventueel de opslag te bekijken.
We schieten o.a. delen van de Masterline , Herlat collectie , Universe Collection en Royal Fireworks . We hopen er een leuke avond van te gaan maken!

Is de schietlijst al bekend?

Heren...we hebben contact gelegd met Plaggenmarsch, we zijn nu even het antwoord aan het afwachten. Tot we meer duidelijkheid hebben halen we de posts even weg idd.

Is deze zaak nog een beetje betrouwbaar? Zag ze op de lijst van Evolution Fireworks dealers staan, vandaar de vraag.

EDIT: Misschien niet de meest tactvolle manier van vragen, maar ik sta er altijd voor open om wat extra kilometers af te leggen mits het een betrouwbare en leuke zaak is.

Back
Bovenaan