Plaggenmarsch Vuurwerk Hardenberg

Ik ga hier niet bestellen, maar ik was net wel even aangenaam verrast van het uitgebreide assortiment en dat veel producten wel heel scherp staan geprijsd.

Net terug van Plaggemarsch. Tjonge wat was het daar druk met de losse verkoop. Gelukkig iets minder druk bij de afhaalbalie. Na controle bleek 1 product er niet bij te zitten. Deze werd netjes van achteren gehaald.

Top geregeld weer Gerben. Tot volgend seizoen.

Net terug van Plaggemarsch. Tjonge wat was het daar druk met de losse verkoop. Gelukkig iets minder druk bij de afhaalbalie. Na controle bleek 1 product er niet bij te zitten. Deze werd netjes van achteren gehaald.

Top geregeld weer Gerben. Tot volgend seizoen.

Viel mij ook op wat een drukte in andere winkels ook. En dan zeggen ze in de media dat meer dan de helft voor een verbod is.. :bonk:

Vanmorgen rond half 9 was het nog mooi rustig. Hoewel er wel net een paar grote bestellingen afgehaald werden.

Prima winkel, prima uitstalling, Goed assortiment, prima prijzen, prettige demo en een topservice vd eigenaar.

Dit jaar voor het eerst hier geweest door het enorme assortiment met uitstekende prijzen. Kwam er tegen 10.30 aan en viel mij op dat er echt enorm veel mensen met complete pallets naar buiten kwamen. Bij binnenkomst was het zeer rustig en kon direct door naar de afhaalbalie waar niemand stond. Binnen twee minuten alles binnen. Mooi op een karretje verpakt.

Heb het zelf ervaren als prettige winkel en de communicatie is ook erg soepel met Johannes. Volgend jaar ga ik hier een grotere bestelling plaatsen!

Hier vanmiddag mijn bestelling opgehaald, wat een drukte bij de losse verkoop en dat was niet voor de tuinmeubels:bonk: Even de verkoper erop gewezen dat we 3x special 4 hadden en niet 1x hierna werden de resterende dozen snel gehaald.
Kortom mooi assortiment en goede service

Dit jaar maar een kleine bestelling hier geplaatst, omdat het assortiment niet matchte met mijn plannen voor dit jaar, maar toch weer met plezier naartoe geweest. Gewoon een topzaak.

Voor het eerst vuurwerk bij deze winkel besteld vanwege de hele nette prijzen vroeg in het seizoen. Vanmorgen mijn bestelling opgehaald, mooie ruime winkel, was een van de eerste geloof ik. Bestelling netjes compleet meegekregen zoals het hoort :)

Prachtige zaak alleen ik krijg de kinderen nooit meer mee uit het springkussen ... :p
Zie helaas thuis nu wel dat ik een Megaklapper van Broekhoff gekregen heb ipv de red dragon van lesli. Scheelt toch 300 gram kruit. Was netter geweest als dit overlegt was. Helaas zelf ook niet goed opgelet in de winkel met controleren :bonk:

Ook geweest met ophalen,wat een enorm ruim opgezette winkel,was inderdaad vrij druk bij de normale winkelbestellingen,afhalen daarin tegen erg rustig,was na even wachtten aan de beurt,en binnen 20 minuutjes was ik weer weg,ondanks 2 uurtjes te vroeg daar aanwezig,aanrader deze winkel dus!:)

Mijn broer is hier geweest en heeft zijn en mijn bestellingen opgehaald. Hij heeft zijn bestelling na-gekeken en alles zat er gewoon in! De Zenaball rockets werden niet geleverd en heb ik gevraagt om de Goldfunken raketensortiment als vervanger, en zelfs dat werd netjes afgehandeld en ben ik erg blij mee! Volgend jaar komen wij hier zeker weer!

Iemand enige idee wanneer de site weer open gaat? Het begint weer te branden namelijk. :p

Prachtige zaak alleen ik krijg de kinderen nooit meer mee uit het springkussen ... :p
Zie helaas thuis nu wel dat ik een Megaklapper van Broekhoff gekregen heb ipv de red dragon van lesli. Scheelt toch 300 gram kruit. Was netter geweest als dit overlegt was. Helaas zelf ook niet goed opgelet in de winkel met controleren :bonk:
Bedankt voor de feedback, We gaan kijken of we dit in de toekomst beter aan kunnen pakken.

Kan de volgende bunkersale Eurostar en Lesli bevatten? Hopelijk lukt in elk geval een paar Eurostar producten, grote boxen en losse cakes. :D

Ze zijn weer online. Zoals het nu lijkt is het een Katan verkooppunt geworden, met reguliere prijzen. Ben bang dat ze geen freakprijzen en grote collectie, met verschillende importeurs gaan voeren.
Jammer

Dat was vorig jaar ook al, met toen nog wel de oude site.
Er waren toen nog wel mooie weekaanbiedingen met Vulcan. De site was een week of 2 geleden ook al geopend, maar nog met het oude assortiment en prijzen. Heb toen een bestelling gedaan, maar die is helaas geannuleerd vanuit Katan kant, omdat de site per ongeluk actief was.
Wel snel mijn geld terug gehad.

Back
Bovenaan