Pirates of the Caribbean [Compound]

Nou nou, die mensen doen ook hun werk maar hè. Overigens zou ik het wel kunnen waarderen als ze bij het uitvoeren van hun werk iets meer rekening met ons zouden houden en de producten waar wij enthousiast van worden links laten liggen ;)
Precies de reden dat ik ze naainekken vind haha. Het feit dat ze dingen moeten keuren is 100% logisch. Echter als ze hier hun informatie van zouden vergaren om een lijst op te stellen met producten is gewoon naai.

Aaiiii deze is wel erg spijtig deze stond al heel erg lang op het lijstje, dan maar weer een vervangende artikel zoeken.

We hebben al vaker geroepen dat de IL&T hier gewoon mee kijkt, en onder andere op de berichtgeving hier hun keuze maakt.
En op basis waarvan zou dit dan afgekeurd moeten zijn ? Gewoon een mooie compound met goede burst. Als dit al een reden is, kunnen we het forum inderdaad beter opdoeken ...

Mss 1 zwermdingetje te laag (Desert at Night vergelijkbaar effect) maar kan ook net te korte/lange duur lont tussen de cakes zijn...of labeltje/tube niet goed geïmpregneerd dus te vlamgevoelig

Ontzettend zonde. Voor deze prijs is er echt niet zomaar een gelijkwaardige vervanger te halen. Keek misschien wel het meeste uit naar deze compound. :cry:

Ik had deze onder andere ook besteld, en toen ik dit las, baalde ik flink. Daarom besloot ik meteen mijn dealer te bellen voor meer informatie en eventueel een vervanger. Tijdens dit telefoontje kreeg ik te horen dat hij niet meer leverbaar is, maar dat ze degene die ze al hebben liggen wel kunnen meegeven. Heeft iemand hier meer verstand van? Ik vond het toch een beetje een dubbel verhaal.

Ik had deze onder andere ook besteld, en toen ik dit las, baalde ik flink. Daarom besloot ik meteen mijn dealer te bellen voor meer informatie en eventueel een vervanger. Tijdens dit telefoontje kreeg ik te horen dat hij niet meer leverbaar is, maar dat ze degene die ze al hebben liggen wel kunnen meegeven. Heeft iemand hier meer verstand van? Ik vond het toch een beetje een dubbel verhaal.
Klinkt als een winkel die de regels overtreed? Ik had gelezen dat er maar 1 batch is van Pirates

Ik weet wel dat zoiets 2 jaar terug ook met de Komodo Dragon was...die was ook afgekeurd maar degene die toen al uitgepakt in de bunker stonden mochten wel uitgeleverd worden.

Nou lijkt t me hier wel appart omdat er volgens mij vrij duidelijk is gezegd dat deze volledig afgekeurd was...

Back
Bovenaan