Pirates of the Caribbean [Compound]

Zit al halfuur te speuren. Deze ergens bestellen tegen schappelijkere prijs omgeving Rotterdam zit er niet meer in volgens mij. Maar ik kan ook geen verkoper vinden waar je nog iets gratis krijgt of zelf mag uitzoeken. Iemand toevallig wel een zaak op het oog waar dit wel het geval is?

Zit al halfuur te speuren. Deze ergens bestellen tegen schappelijkere prijs omgeving Rotterdam zit er niet meer in volgens mij. Maar ik kan ook geen verkoper vinden waar je nog iets gratis krijgt of zelf mag uitzoeken. Iemand toevallig wel een zaak op het oog waar dit wel het geval is?
Vuurwerkfeestje heeft hem voor 119 en dan krijg je nog 10% gratis uit te zoeken bij afhaal. Of is dat te ver :D

ik vind het ook echt een prachtige bak op het filmpje wel heb ik enige twijfels is dit productie of een sample iemand enig idee.

Ok, dat maak ik niet uit zijn bericht op. Maar wellicht heb jij info die ik niet heb 😉

Zou wel balen zijn overigens. Deze had echt mooie effecten.

Ongelooflijk, wat kut zeg dit. Was dus ook maar 1 batch? Dat is dan ook lekker...

Een van de weinig goed presterende goed geprijsde boxen in kooi. Nou dat kunnen we dus ook mooi vergeten...

Maar stoppen met demo's en het forum maar dichtzetten voor niet-leden? Lijkt wel dat alles wat goed presteert de prullenbak in verdwijnt. Je zou er achterdochtig van worden...

Back
Bovenaan