Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vuurwerkfeestje heeft hem voor 119 en dan krijg je nog 10% gratis uit te zoeken bij afhaal. Of is dat te verZit al halfuur te speuren. Deze ergens bestellen tegen schappelijkere prijs omgeving Rotterdam zit er niet meer in volgens mij. Maar ik kan ook geen verkoper vinden waar je nog iets gratis krijgt of zelf mag uitzoeken. Iemand toevallig wel een zaak op het oog waar dit wel het geval is?
Afstand is ook maar relatief.. het is de moeite waardVuurwerkfeestje heeft hem voor 119 en dan krijg je nog 10% gratis uit te zoeken bij afhaal. Of is dat te ver![]()
100% productie geschoten bij Kuiper.ik vind het ook echt een prachtige bak op het filmpje wel heb ik enige twijfels is dit productie of een sample iemand enig idee.
Bedankt voor je reactie.100% productie geschoten bij Kuiper.
Let op: gaat om batches, dus deze zou wellicht nog wel uitgeleverd kunnen worden.Afkeur, bron vuurwerkfeestje
Deze volledig afkeur volgens Vuurwerkfeestje.Let op: gaat om batches, dus deze zou wellicht nog wel uitgeleverd kunnen worden.
Heeft hij in de chat aangevuldOk, dat maak ik niet uit zijn bericht op. Maar wellicht heb jij info die ik niet heb
Zou wel balen zijn overigens. Deze had echt mooie effecten.
Hier hetzelfde. Als we nou afspreken dat we nu geen vervanger bestellen, misschien wordt er dan ook niks afgekeurd danDit is echt balen als het gaat om volledige afkeur...
Had deze besteld vanwege afkeur van de crackleking.
Helaas helaas.
AfgesprokenHier hetzelfde. Als we nou afspreken dat we nu geen vervanger bestellen, misschien wordt er dan ook niks afgekeurd dan![]()