Pirates of the Caribbean [Compound]

Met de uitwerkingen is helemaal niets mis en de burst lijkt ook prima in orde. De eerste en tweede cake kunnen mij niet echt boeien maar de derde en vierde cake zijn om te smullen.

Dank voor de films en het commentaar, geeft altijd een goede indruk samen met reacties vanuit het publiek :thumbsup:.
Blij dat ik deze op de valreep ook nog mee heb gepakt in de BF actie voor 79,-. De gokjes die goed uitpakken, al waren de vooruitzichten wel goed gezien de kooi. Presteert zo te zien conform chinafilm en dat betekent gewoon een heerlijke bak! Eerste cake wat saai, komt ook wel door het (gebrek aan) tempo, maar cake 3 en 4 echt fantastisch, leuk ook die moving stars.

Na en nachtje slapen overweeg ik om het eerste gedeelte op te vullen met de Dog van China Red. Volgens mij moet dat qua tijdsduur, tempo en kleurstelling wel goed matchen om net dat beetje extra kick te geven.

Ouderwets pangu!
Knalde als hardste van de hele demo. 1 vd betere vd avond. Kleuren waren goed, boeketgrootte goed, effecten goed.
Enige was het wel zeer trage tempo vd 1e cakes en er miste een waardige finale.

Blij dat ik deze op de valreep ook nog mee heb gepakt in de BF actie voor 79,-.
Bij een individuele dealer dan want GBV is (net als Lesli) toch nooit van de kortingsacties?

Ot; mooie laastste cake! Dat zwermeffect komt goed uit de verf. Rest meer standaard maar wel goeie kwaliteit. Mist idd tempo en een finale, alsnog goeie bak.

Voor €99 te krijgen bij Vuurwerk Kanjer. Ik dacht dat deze daar gisteren duurder geprijsd was, of ik heb het verkeerd gezien. Voor deze prijs in deze tijd zeker een no-brainer. Helemaal gezien het kooigedoe wat volgend jaar zou gaan spelen.

Bij een individuele dealer dan want GBV is (net als Lesli) toch nooit van de kortingsacties?
Yep, een dealer in Amsterdam die oa Broekhoff voert en meedeed met de 20% BF actie op hun VWexpert site. Maar ze hebben ook EVO/Pangu waar de code ook voor werkte, mazzeltje dus (nu 99,- op de site).

Voor €99 te krijgen bij Vuurwerk Kanjer. Ik dacht dat deze daar gisteren duurder geprijsd was, of ik heb het verkeerd gezien. Voor deze prijs in deze tijd zeker een no-brainer. Helemaal gezien het kooigedoe wat volgend jaar zou gaan spelen.
Klopt, wij hadden deze voor de adviesprijs online staan maar hebben deze nu wat scherper weggezet omdat we een extra voorraad hebben aangelegd en zo de prijs wat kunnen drukken.

Ooh nee, en we moeten nog langs Kanjer...:bonk:Erg gave bak, met name de laatste cake, die mogen ze los uitbrengen komend jaar.

Klopt, wij hadden deze voor de adviesprijs online staan maar hebben deze nu wat scherper weggezet omdat we een extra voorraad hebben aangelegd en zo de prijs wat kunnen drukken.
Kijk, ik begon al aan mijzelf te twijfelen haha. Was wel een leuke verrassing waar ik zeker gebruik van heb gemaakt! Het blinkereffect uit cake 3 is een van mijn favoriete effecten. En die moving stars kwamen gisteren echt zeldzaam goed uit de verf!

Erg mooie bak! mooie effecten, lekker tempo (niet te snel), goede burst en spreiding. Die swimming stars zijn ook erg leuk.

Na de demo merkte mijn broer nog iets leuks op bij deze compound. Hij zei namelijk dat hij de flits van de burst nogal fel vond en dat het hem haast een beetje verblindde. Grappig genoeg kan ik het ook terugzien in de foto's. Die flits van de burst is inderdaad behoorlijk fel bij deze.

19 Pirates of the Caribbean 3 small.jpeg

19 Pirates of the Caribbean 5 small.jpeg

19 Pirates of the Caribbean 6 small.jpeg

19 Pirates of the Caribbean 10 small.jpeg

19 Pirates of the Caribbean 11 small.jpeg

19 Pirates of the Caribbean 13 small.jpeg

19 Pirates of the Caribbean 14 small.jpeg

Eddy.

Ziet er prima uit. Komt prima rustig op gang, vind cake 3 en 4 erg mooi. Bijzonder, iets wat je niet vaak ziet.

Vind cake 4 zo uniek en goed uitgevoerd... heb die moving stars nooit eerder in de collectie gehad. Daarom maar besteld. Gaat mooi in de avond de lucht in zodat we er lekker in rust van kunnen genieten.

Back
Bovenaan