Knettermans
VWC lid
Met de uitwerkingen is helemaal niets mis en de burst lijkt ook prima in orde. De eerste en tweede cake kunnen mij niet echt boeien maar de derde en vierde cake zijn om te smullen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij een individuele dealer dan want GBV is (net als Lesli) toch nooit van de kortingsacties?Blij dat ik deze op de valreep ook nog mee heb gepakt in de BF actie voor 79,-.
Yep, een dealer in Amsterdam die oa Broekhoff voert en meedeed met de 20% BF actie op hun VWexpert site. Maar ze hebben ook EVO/Pangu waar de code ook voor werkte, mazzeltje dus (nu 99,- op de site).Bij een individuele dealer dan want GBV is (net als Lesli) toch nooit van de kortingsacties?
Klopt, wij hadden deze voor de adviesprijs online staan maar hebben deze nu wat scherper weggezet omdat we een extra voorraad hebben aangelegd en zo de prijs wat kunnen drukken.Voor €99 te krijgen bij Vuurwerk Kanjer. Ik dacht dat deze daar gisteren duurder geprijsd was, of ik heb het verkeerd gezien. Voor deze prijs in deze tijd zeker een no-brainer. Helemaal gezien het kooigedoe wat volgend jaar zou gaan spelen.
Kijk, ik begon al aan mijzelf te twijfelen haha. Was wel een leuke verrassing waar ik zeker gebruik van heb gemaakt! Het blinkereffect uit cake 3 is een van mijn favoriete effecten. En die moving stars kwamen gisteren echt zeldzaam goed uit de verf!Klopt, wij hadden deze voor de adviesprijs online staan maar hebben deze nu wat scherper weggezet omdat we een extra voorraad hebben aangelegd en zo de prijs wat kunnen drukken.
Erg mooie bak! mooie effecten, lekker tempo (niet te snel), goede burst en spreiding. Die swimming stars zijn ook erg leuk.
Bekijk bijlage 1804932
Eddy.