Pirates of the Caribbean [Compound]

Zou het echt mooi vinden dat mijn winkel dit ook zou hebben, maar ik ben er bang voor. Vervangers zijn al uitgezocht … Enfin we wachten het maar af.

Ook bij Orthen besteld en contact gehad en die gaven aan ter plaatse te kijken voor een vervanger. Beetje vaag allemaal weer :bonk:

Ook bij Orthen besteld en contact gehad en die gaven aan ter plaatse te kijken voor een vervanger. Beetje vaag allemaal weer :bonk:
Scheelt ze administratie… de winkels die hun tijd voor je nemen om te mailen voor eventuele vervangers moet je dan ook extra waarderen!b

Ik kies altijd liever ter plekke een vervanger uit, en al helemaal bij orthen. Ze vragen gewoon wat je mooi vindt en dan stellen ze wat voor, ben je het er niet mee eens krijg je gewoon iets anders. Wordt serieus waar nooit moeilijk over gedaan. Beter dan van te voren al te horen krijgen wat de vervanger is en dan heen en weer te mailen omdat je die bijv al hebt.

Ps. Vanuit gbv is er nooit gecommuniceerd dat er een deel wel goed gekeurd is. Krijg je hem wel van je dealer heeft tie niet alles terug gestuurd ;)

jammer weer heb vandaag maar contact gehad en inderdaad deze komt niet. ingeruild voor een ander blokje. vind altijd wel vervelend keuze wordt steeds beperkter en de prijzen hoger eind van het jaar... Maar het is weer opgelost en daar gaat het om :handsup::handsup:

jammer weer heb vandaag maar contact gehad en inderdaad deze komt niet. ingeruild voor een ander blokje. vind altijd wel vervelend keuze wordt steeds beperkter en de prijzen hoger eind van het jaar... Maar het is weer opgelost en daar gaat het om :handsup::handsup:
Blijft idd altijd lastig. Wat heb je als vervanger uitgekozen?

Net mijn bestelling opgehaald en blijkt toch dat hij inderdaad volledig is afgekeurd. Heb de ghost mix van professional style mee gekregen als vervanger. Helaas!

Bij Orthen werd verteld dat “GBV” 2 containers op het schip heeft laten staan. Daar zou een andere batch pirates op hebben gestaan, maar schip is inmiddels vertrokken.

Double Whammy als vervanger aangeboden gekregen.
Uiteraard dus geld terug gevraagd

Helaas wel daarvoor 2 uur extra in de auto gezeten

Back
Bovenaan