Piranha

Ontzettend benieuwd of deze even goed presteert als de CC (zoals velen hier haha). Met de burst van China Red + Kooi zit het meestal wel goed. Hoop erg dat deze nog op 1 van bovenstaande demo's wordt geschoten. CC al wel besteld, maar als deze het even goed doet zou er met bovenstaande 5+1 nog zomaar een karton bij kunnen komen alvast voor volgend jaar. Kooistress...

Twijfel heel erg om deze erbij te nemen. Wat ik wel echt jammer vind is dat de Intratuin waar ik m evt zou willen bestellen (Amersfoort) hem als stuntprijs heeft en dus geen 20% extra uitzoeken. Bij een andere is het wel gewoon 20% extra, zelfde bij de Moonwalker.

Twijfel heel erg om deze erbij te nemen. Wat ik wel echt jammer vind is dat de Intratuin waar ik m evt zou willen bestellen (Amersfoort) hem als stuntprijs heeft en dus geen 20% extra uitzoeken. Bij een andere is het wel gewoon 20% extra, zelfde bij de Moonwalker.
Zowel Intratuin Amersfoort als Nijkerk zijn "gierig" dit jaar; ook de Lion is zo'n artikel en de voordeelbundel dierencakes is er niet meer. Maarja verder rijden voor 1 cake ben je je winst ook kwijt.

Zeker vervelend, maar Vuurwerkexpert geeft er ook geen korting op de CC met de actiecodes :p

Precies waar ik ook tegenaan loop, mja hij zit echt praktisch om de hoek dus om nou ergens anders heen te rijden vind k ook zo wat....ga uiteindelijk toch overstag denk ik...

Had eigenlijk gedacht niks meer te bestellen. maar denk dat ik deze nog 2 x ga bestellen. 1 voor dit jaar en de andere bewaar ik nog een jaar.

Ook maar een karton aangeschaft, hopelijk een goede keuze. Dit is overigens de allereerste keer dat ik iets van China red bestel. Ben erg benieuwd 😁

Ziet er top uit. Wel bekruipt bij mij het gevoel dat deze hoger is dan breed. Ik hoop dat dat door de lens oid komt en dat het optisch bedrog is..

Back
Bovenaan