Piranha

Ligt er ook maar net aan welke ik het goedkoopste kan scoren in mijn omgeving.
China red of die van magnum :)
Naar het andere kant van het land rijden voor €5,- verschil schiet ook niet op.

Blijf toch een Nederlander hé

Hier ook 3, hoop dat er reservelont aanzit? Idee was enkel->dubbel te schieten waarbij de dubbele in V staan. Blijft een gokje maar hoop op een Cairo2.0 :)

Ga er stiekem vanuit dat dit gewoon een 1 op 1 is van de cairo crackling.
Mocht ie niet 1 op 1 zijn,zal ie er niet ver vandaan zitten met dit kruitgewicht en 30mm.
Daarom 6 stuks besteld voor 125 euro.
5 +1 gratis met de 20% gratis bij intratuin.

Lijkt inderdaad echt heel erg op de CC. Zelfde fabriek misschien? Hopelijk spoort het Magnum aan om de prijs scherp te houden, kunnen ze mooi concurreren haha

Na het testfilmpje ben ik er helemaal van overtuigd dat dit gewoon de cairo crackling is,maar dan met een ander labeltje.
Dit gaat bij china red een hardloper worden.

Na het testfilmpje ben ik er helemaal van overtuigd dat dit gewoon de cairo crackling is,maar dan met een ander labeltje.
Dit gaat bij china red een hardloper wo
Naja China Red is in principe Wolff en de Breakout bewijst dat een harde bust geen probleem is, enige minpuntje is de volheid. Voor de rest prima cake op de testfilm.

Mooi vol wolkje. Mijn wat kleiner. Burst valt zo niet in te schatten, boeketgrootte ook niet echt maar slecht lijkt het niet. Moeilijk ook om die verhouding van timing in burst naar chrys ontbranding (en kracht) goed getimed te krijgen. Dit is natuurlijk wel eentje om zeker even tegen de CC af te zetten, zullen er genoeg gaan doen.

Laatst bewerkt:
Dit gaat bij china red een hardloper worden.
Denk niet dat het exact hetzelfde product is, de Piranha is namelijk 496 gram en de Cairo Crackling 468 gram. Maar als ik de testvideo zo zie, dan is dit wel echt een topper!

Er schijnt weer een magnum actie aan te komen, ff kijken wat de Cairo crackling dan doet kwa prijs.
Welke goedkoper uitkomt!
We zijn uiteindelijk Nederlanders, dus we letten op de kleintjes.

Weet niet of ik dit "mag plaatsen"????
Anders is het aan de Mods om deze post te verwijderen.

Er schijnt weer een magnum actie aan te komen, ff kijken wat de Cairo crackling dan doet kwa prijs.
Welke goedkoper uitkomt!
We zijn uiteindelijk Nederlanders, dus we letten op de kleintjes.

Weet niet of ik dit "mag plaatsen"????
Anders is het aan de Mods om deze post te verwijderen.

Deze is sowieso goedkoper. Karton heb je voor 125 euro(6st.). Goedkoopste CC is 135 euro. En de CC gaat ook niet mee in de aanstaande Magnum actie volgens mij :).

Back
Bovenaan