Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat je daar best eens gelijk in kunt hebben!Ga er stiekem vanuit dat dit gewoon een 1 op 1 is van de cairo crackling.
Naja China Red is in principe Wolff en de Breakout bewijst dat een harde bust geen probleem is, enige minpuntje is de volheid. Voor de rest prima cake op de testfilm.Na het testfilmpje ben ik er helemaal van overtuigd dat dit gewoon de cairo crackling is,maar dan met een ander labeltje.
Dit gaat bij china red een hardloper wo
China Red is geen Wolff, Wolff doet enkel de import voor CR.Naja China Red is in principe Wolff en de Breakout bewijst dat een harde bust geen probleem is, enige minpuntje is de volheid. Voor de rest prima cake op de testfilm.
Mooi.. hoef ik het niet te doen!Ik voorzie een groot aantal vergelijkingsfilmpjes. Ik ben benieuwd
Denk niet dat het exact hetzelfde product is, de Piranha is namelijk 496 gram en de Cairo Crackling 468 gram. Maar als ik de testvideo zo zie, dan is dit wel echt een topper!Na het testfilmpje ben ik er helemaal van overtuigd dat dit gewoon de cairo crackling is,maar dan met een ander labeltje.
Dit gaat bij china red een hardloper worden.
Er schijnt weer een magnum actie aan te komen, ff kijken wat de Cairo crackling dan doet kwa prijs.
Welke goedkoper uitkomt!
We zijn uiteindelijk Nederlanders, dus we letten op de kleintjes.
Weet niet of ik dit "mag plaatsen"????
Anders is het aan de Mods om deze post te verwijderen.
Dan zou de piranha in theorie dus zelfs beter kunnen zijn als er 30 gram meer in zitDenk niet dat het exact hetzelfde product is, de Piranha is namelijk 496 gram en de Cairo Crackling 468 gram. Maar als ik de testvideo zo zie, dan is dit wel echt een topper!