Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Cairo staat als stunt artikel, die zit dus niet in de actie, dit geldt ook voor de Ultimate Chry.Er schijnt weer een magnum actie aan te komen, ff kijken wat de Cairo crackling dan doet kwa prijs.
Welke goedkoper uitkomt!
We zijn uiteindelijk Nederlanders, dus we letten op de kleintjes.
Weet niet of ik dit "mag plaatsen"????
Anders is het aan de Mods om deze post te verwijderen.
Ben er benieuwd naar! Als jij er hoge verwachtingen van hebt dan is dat een goede graadmeter voor mijAfgelopen weekend even een geluksmomentje. Op de koffie bij een winkelier en dan kan een kijkje in de bunker niet ontbreken. Goed nieuws: de Piranha is al gearriveerd in NL. Dit zijn flinke jongens en ik vind ze er indrukwekkend uitzien. Dit is het artikel waar ik het meest naar uit kijk.
Bekijk bijlage 1802471
Bekijk bijlage 1802472
Bekijk bijlage 1802480
Haha, voor mij ook. Echte vuurwerk influencer!Ben er benieuwd naar! Als jij er hoge verwachtingen van hebt dan is dat een goede graadmeter voor mij
Ben er benieuwd naar! Als jij er hoge verwachtingen van hebt dan is dat een goede graadmeter voor mij
Haha, voor mij ook. Echte vuurwerk influencer!
Was me niet eerder opgevallen, toch nog maar even meepakken denk ik..
Bij sommige vestigingen (zoals Apeldoorn, Deventer en vast nog meer) zelfs €20,85 per stuk (bij afname van 6).30mm voor €24,95 lijkt mij anno 2024 een erg nette prijs.