Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wij hebben 'm inderdaad al sinds half september op de site staan...Zo te zien bij Huisman nu te koop. Jeetje wat snel hahaha
Whoops hahahaha. Hoe dan ook kwam ik er net pas achterWij hebben 'm inderdaad al sinds half september op de site staan...
Op de Magnum-sites zie je het oude assortiment, daar staan helemaal nog geen nieuwe artikelen.Is deze alleen bij een selectief aantal winkeliers te verkrijgen?
Als ik bij de magnum dealers op de website kijk zie ik deze nergens voorbij komen
Op de Magnum-sites zie je het oude assortiment, daar staan helemaal nog geen nieuwe artikelen.
Duurt ook nog ff voordat die open gaan volgens mij...
Het streven was dat de webshops halverwege volgende week open zouden gaan.Check dat wacht ik nog even rustig af![]()
De Maïro Gold is ook 25mm toch? alleen in de Iro Kin Beauty zit hetzelfde effect in 30mm.zo; ik som even de dooddoeners op
- Komt deze in kooi?
- Staat deze nog op de planning voor een demo ergens?
- Iemand deze al in de aanbieding gespot?
Hebben we dat gehad...
Wat een toffe cake! Gaaf dat het effect van Mairo Gold nu ook in 25mm komt! Maar meest aansprekende is dat ie iets trager is dan de Mairo. Tof ding, op de wensenslijst erbij!
Volgens mij komt deze cake gewoon uit de HFF fabriek.. gezien de afwijkende hoge inkoopprijs tov andere magnum artikelen stijgt dit vermoeden. We gaan het zien bij de levering op de buitendozen.
Puur uit interesse. Waar is dit te zien op de omdozen?