Philadelphia Spitters

"meest grote" :frusty: ik ben echt allergisch voor dat soort infantiele taalfouten. Kom op, Magnum...

Verder prima kopie van de Mairo Gold, hopen dat deze qua snelheid irl wel zo is als op dit filmpje.

Laatst bewerkt:
Is deze alleen bij een selectief aantal winkeliers te verkrijgen?

Als ik bij de magnum dealers op de website kijk zie ik deze nergens voorbij komen

Is deze alleen bij een selectief aantal winkeliers te verkrijgen?

Als ik bij de magnum dealers op de website kijk zie ik deze nergens voorbij komen
Op de Magnum-sites zie je het oude assortiment, daar staan helemaal nog geen nieuwe artikelen.

Duurt ook nog ff voordat die open gaan volgens mij...

Hele dikke cake dit. Leuk effect en mooie kleurtjes. Was me nog niet opgevallen. Moet weer op de lijst natuurlijk haha

Dit is een hele mooie cake, doet mij ook gelijk aan Riakeo denken. Kan nog wel eens een meepakker worden als ik die voor een leuke prijs tegenkom.

zo; ik som even de dooddoeners op

- Komt deze in kooi?
- Staat deze nog op de planning voor een demo ergens?
- Iemand deze al in de aanbieding gespot?

Hebben we dat gehad...

Wat een toffe cake! Gaaf dat het effect van Mairo Gold nu ook in 25mm komt! Maar meest aansprekende is dat ie iets trager is dan de Mairo. Tof ding, op de wensenslijst erbij!
De Maïro Gold is ook 25mm toch? alleen in de Iro Kin Beauty zit hetzelfde effect in 30mm.
Wel tof idd dat deze wat langzamer is.

Volgens mij komt deze cake gewoon uit de HFF fabriek.. gezien de afwijkende hoge inkoopprijs tov andere magnum artikelen stijgt dit vermoeden. We gaan het zien bij de levering op de buitendozen.

Puur uit interesse. Waar is dit te zien op de omdozen?

Er staat altijd een code op de dozen zoals 43F266/010/23 (verzonnen voorbeeld) Aan de hand van de code Na de F kun je de fabriek zien. Er staat niet bij welke maar als de codes overeenkomen weet je genoeg. Officieel is er wel een grote lijst met deze informatie maar die is niet zomaar voorhanden.

Overigens is de laatste code het productiejaar.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan