Petitievoorvuurwerk.nl heeft stemmen nodig!

Ja ik zie eerlijk gezegd ook niet waarom dit nog effect zou hebben.
Rutte heeft al gezegd vuurwerk hoort bij oud en nieuw.
Aantal produkten zijn al weg nog een aantal vrijwel zeker en de cakeboxen zien ze misschien nu ook wel dat het een manier is wat mensen aanzet tot illegale praktijken het doorlonten en de veel te grote dozen waardoor je ook illegaal bezig bent.
Er kan nog van alles uitkomen nu ze alles gaan onderzoeken.
Maar de petitie was meer zodat er geen totaalverbod kwam toch?

Maar de petitie was meer zodat er geen totaalverbod kwam toch?
De petitie schrijft de belangrijkste oorzaak van de problemen toe aan illegaal vuurwerk. Vervolgens stemmen ze er mee in de onschuldige NL-knallers en vuurpijlen illegaal te maken. Voortschrijdend inzicht zeggen ze zelf... Ik zeg echter dat je jezelf op deze manier volkomen ongeloofwaardig maakt. Citaat uit petitie 'Wij vinden het dan ook onbespreekbaar om consumentenvuurwerk te verbieden, hierdoor zal de overlast van illegaal vuurwerk vele malen groter worden, en nog minder te handhaven zijn'... Ik begrijp deze rekken-en-strekken-strategie maar op deze ongeloofwaardige op korte termijnbelang gerichte manier gevoerd, zal dit tot een totaalverbod leiden.

Zo zo ineens 4000 duizend stemmen erbij in 2 uurtjes. Zeker een stuk maandverband losgeschoten in de pijpleiding ofzo... :rolleyes:

Iemand bot erop losgelaten haha.
Kan je de teller ook niet laten oplopen met een kompleet andere poll?
De poll van voor een vuurwerkverbod dat die stemmen bij ons terecht komen:D

Jawel hoor:D gaat perfect zooo. voor nu blijft hij hangen op de 289k. morgen weer een dag. weltrusten allemaal

338000 al, gaat nu wel erg snel zo. :)

huh, in 1 minuut 6000 erbij?? Jongens, dit kan niet. We mogen dit niet op de een of ander manier manipuleren zodat het niet geldig is, alle moeite voor niets.

En na het schrijven van hierboven weer 1500 erbij Staat nu op 345.500 :shocked:

Dit gaat zo snel dat het straks op gaat vallen.
Diegene die dit doet kunnen jullie niet de teller van de tegenpoll stoppen haha

Jongens, dit moet stoppen. Ik vind het jammer dat dit wordt opgeblazen en er straks meer stemmen zijn dan mensen in Nederland wonen. Waarschijnlijk heeft iemand van de tegenstanders die geïnitieerd om het ongeloofwaardig over te laten komen en dat lukt ze aardig.

De chinezen zijn erachter gekomen dat hun handel in gevaar komt.
Heel china is vollop aan het stemmen haha.

95% van de petities wordt niks mee gedaan , maar zorgt wel mooi voor nieuws koppen als dit wordt opgepakt. Maar kan net zo goed een dag later worden gecorrigeerd.

Maar waarom zou het niet kunnen ? Petitie van vuurwerk er is werd op 4 januari ook met 5000 per uur gestemd dus het kan prima hoor zulke getallen.

95% van de petities wordt niks mee gedaan , maar zorgt wel mooi voor nieuws koppen als dit wordt opgepakt. Maar kan net zo goed een dag later worden gecorrigeerd.

Maar waarom zou het niet kunnen ? Petitie van vuurwerk er is werd op 4 januari ook met 5000 per uur gestemd dus het kan prima hoor zulke getallen.
Supernormaal inderdaad dat er in een nacht van zaterdag op zondag ongeveer 100.000 stemmen bij komen... dit kan niet en moet gestopt worden wil het nog geloofwaardig zijn. Duidelijk en bug of iets dergelijks.

Fijn dit.... Alles voor niets.....

Tenzij de andere kant van de wereld, is gaan stemmen maar dat lijkt me sterk....

Back
Bovenaan