hardstylegek19
VWC lid
Misschien wel een actie van meneer funke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien wel een actie van meneer funke
Daar had ik nog niet over nagedacht dat zou best zuur zijn.Denk eerder een actie van de linkse anti propaganda, om ons in een nog ongeloofwaardiger en slecht daglicht te zetten..
....een kleine andere optie..... De teller stond niet goed en de hoeveelheid stemmen was in werkelijkheid hoger
Maar dat kan ook bij het manifest gebeurd zijn....Haha ik hoop het! Maar vannacht kwamen constant dezelfde namen langs helaas
Jep ieder eigen tablet op zelfde wifi.Weet je zeker dat het vanuit het zelfde ip was? Vorige week 2 broertjes die wouden stemmen maar allebij op wifi zaten. Ip reeds in gebruik als melding.
Stemmen zijn eraf, zijn weer terug op 156k.
Iemand die kan vertellen wat er mis is gegaan? In ieder geval goed dat er is ingegrepen om geloofbaar te blijven!
Iemand heeft net zoals bij voor het verbod een bot laten draaien om extra stemmen te generen
Dat is onwaarschijnlijk want het platform van petities.nl is een 3de partij die geen baat hebben bij fraude.
Weer lekker makkelijk roepen zo.
Ik heb het ook niet over de petitie site zelf he, als er 20 stemmen per seconden werden gegeneerd en snachts gewoon met de zelfde aantallen bijkomen, dan kan ik inderdaad zeggen dat dat iemand een script op de petitie site aan het afschieten is.
Ik heb het ook niet over de petitie site zelf he, als er 20 stemmen per seconden werden gegeneerd en snachts gewoon met de zelfde aantallen bijkomen, dan kan ik inderdaad zeggen dat dat iemand een script op de petitie site aan het afschieten is.