Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vuurwerktotaal is ook begonnen met delen. Die hebben ook een flinke klantenkringZo dan, dat loopt aardig op ineens zeg. Mooi om te zien dat het delen er van zeker helpt![]()
Het lijkt effect te hebben, de teller loopt flink op. Vervolgens ook proberen veel in het nieuws te komen zoals bij de 250.000 van het anti-manifest.
Nee joh, als ik het mij goed herinner stond de teller gister op 135.000, nu al op bijna 144.000.ik vind het aardig langzaam gaan, we halen de 200.000 met dit tempo volgend jaar pas
Heb jij een manier dan hoe het sneller gaat? Heb jij deze petitie al zoveel mogelijk gedeeld? Kijk zeggen dat t langzaam gaat helpt niet zoveel, delen daar hebben we wat aan. Heb het ook al zoveel mogelijk gedeeld ook naar winkels, familie en noem maar op. M’n hele telefoonbestand ook. Heb jij dat ook al gedaan? Zoniet, kom op doen. En dit is positieve kritiek geen aanval het is echt 1 voor 12 nuik vind het aardig langzaam gaan, we halen de 200.000 met dit tempo volgend jaar pas
Verschil is dat het manifest al 3 jaar gepromoot wordt onder elk (online)krantenartikel. En het wordt massaal gepromoot in de media.Het lijkt effect te hebben, de teller loopt flink op. Vervolgens ook proberen veel in het nieuws te komen zoals bij de 250.000 van het anti-manifest.
Idd that s the spirit we moeten het met z’n allen doen toch?Verschil is dat het manifest al 3 jaar gepromoot wordt onder elk (online)krantenartikel. En het wordt massaal gepromoot in de media.
Dus de link moet echt massaal gepost worden onder elke positieve reactie op Facebook en Instagram. Ook constant blijven posten bij kranten en blogs.
ik vind het aardig langzaam gaan, we halen de 200.000 met dit tempo volgend jaar pas
Wat doen jullie als VWC zijnde om onze hobby/Vuurwerktraditie te behouden eigenlijk? Misschien nog bruikbare tips hier voor ons als leden?Met dit tempo zitten we met een paar dagen op 200.000, erg netjes dus.
Wat doen jullie als VWC zijnde om onze hobby/Vuurwerktraditie te behouden eigenlijk? Misschien nog bruikbare tips hier voor ons als leden?
Het moet ook nog altijd gepost worden onder elk artikel en onder elke poll.... Heb me de laatste 3 dagen daarmee bezig gehouden naar had meer soortgelijke berichten van anderen verwacht. Het moet echt volgespamd worden! De andere petities worden gewoon in veel artikelen gepromoot. Dus help tegengeluid promoten!Eergisteren om 22:00 144.000 stemmen, nu al over de 154.000. Blijf deze petitie delen en vraag mensen om te stemmen. De kunst is om er deze snelheid wat betreft aantal stemmen in te houden of zelfs te vergroten.