Petitievoorvuurwerk.nl heeft stemmen nodig!

Zo dan, dat loopt aardig op ineens zeg. Mooi om te zien dat het delen er van zeker helpt:thumbsup:

geldersevuurwerkhal gaat het ook met al zn klanten delen via voorverkoop en facebook
met zn allen moet dit te doen zijn

Het lijkt effect te hebben, de teller loopt flink op. Vervolgens ook proberen veel in het nieuws te komen zoals bij de 250.000 van het anti-manifest.

Het lijkt effect te hebben, de teller loopt flink op. Vervolgens ook proberen veel in het nieuws te komen zoals bij de 250.000 van het anti-manifest.

ik vind het aardig langzaam gaan, we halen de 200.000 met dit tempo volgend jaar pas

ik vind het aardig langzaam gaan, we halen de 200.000 met dit tempo volgend jaar pas
Heb jij een manier dan hoe het sneller gaat? Heb jij deze petitie al zoveel mogelijk gedeeld? Kijk zeggen dat t langzaam gaat helpt niet zoveel, delen daar hebben we wat aan. Heb het ook al zoveel mogelijk gedeeld ook naar winkels, familie en noem maar op. M’n hele telefoonbestand ook. Heb jij dat ook al gedaan? Zoniet, kom op doen. En dit is positieve kritiek geen aanval het is echt 1 voor 12 nu

Verschil is dat het manifest al 3 jaar gepromoot wordt onder elk (online)krantenartikel. En het wordt massaal gepromoot in de media.
Dus de link moet echt massaal gepost worden onder elke positieve reactie op Facebook en Instagram. Ook constant blijven posten bij kranten en blogs.

Verschil is dat het manifest al 3 jaar gepromoot wordt onder elk (online)krantenartikel. En het wordt massaal gepromoot in de media.
Dus de link moet echt massaal gepost worden onder elke positieve reactie op Facebook en Instagram. Ook constant blijven posten bij kranten en blogs.
Idd that s the spirit we moeten het met z’n allen doen toch?

Wat doen jullie als VWC zijnde om onze hobby/Vuurwerktraditie te behouden eigenlijk? Misschien nog bruikbare tips hier voor ons als leden?

De beste tip is "samen sta je sterker".
Wij zijn actief voor de Vuurwerkfederatie waarbij we vooral de credits naar de leden mogen geven die er bizar veel tijd in steken. Naast een baan, studie, hobby en uiteraard een privé leven, word er door iedereen een steentje bijgedragen, op welk vlak dan ook.
Als platform zoals een forum heb je wel bereik, heb je diverse kanalen, maar als we enkel uit naam van een forum opereren, zullen tegenstanders ook gaan zoeken in de archieven van het forum wat dan je imago omlaag kan halen. Beter samenwerken dus vanuit een neutrale positie, maar wel het inzetten van kennis, kunde en bereik om met elkaar goede statements te maken en die te delen.

Vuurwerkvloggers zijn de counter aan het tellen, voor hun zit het erop en blijkt maar weer dat ze alles voor de knaakjes doen. Dragen de vuurwerk traditie echt geen warm hart toe.
Zou me benieuwen wie zich er wel druk om maakt, los van zeurpiet / slachtofferpiet Koetje.... maar die preekt ook voor eigen parochie.

We lopen achter de feiten aan, ik heb de petitie al meerdere keren gedeeld maar wat ik steeds te horen krijg is dat maar 1 huishouden kan stemmen ivm ip-adres.

Nu is dat voor mijn huishouden geen enkele probleem (vpn) maar voor de gewone burger wel. Kan hier iets aan gedaan worden? Ben dan wel bang dat er dubbele stemmen in de omloop komen wat dan weer niet de bedoeling is.

Ik heb hem veel gedeeld tevens naar bekenden die voor VVD in de politiek zitten.
Hopelijk gaat dit helpen...

Eergisteren om 22:00 144.000 stemmen, nu al over de 154.000. Blijf deze petitie delen en vraag mensen om te stemmen. De kunst is om er deze snelheid wat betreft aantal stemmen in te houden of zelfs te vergroten.

Eergisteren om 22:00 144.000 stemmen, nu al over de 154.000. Blijf deze petitie delen en vraag mensen om te stemmen. De kunst is om er deze snelheid wat betreft aantal stemmen in te houden of zelfs te vergroten.
Het moet ook nog altijd gepost worden onder elk artikel en onder elke poll.... Heb me de laatste 3 dagen daarmee bezig gehouden naar had meer soortgelijke berichten van anderen verwacht. Het moet echt volgespamd worden! De andere petities worden gewoon in veel artikelen gepromoot. Dus help tegengeluid promoten!

Zo deze petitie kan ook de prullenbak in. Na de capitulatie van BPN zie je meteen het effect. Kwamen er voor de capitulatie minimaal 5000 stemmen per dag bij. Vandaag niet eens 2000 meer. Slappe hap en flutzooi. Geniet er nog maar van zo lang het kan hoor jongens. Ik capituleer niet. Ik geniet er ook nog van als het niet meer kan. Gegroet en adieu. Een vuurpijlenliefhebber.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan