Overname Pyro-Voordeel door Harten4

Mooie berichten zeg! Heel erg prettig natuurlijk dat de liefhebber voor de meest gewilde items nu ook bij jullie terecht kunnen. Bye the way, als er een bepaald artikel niet standaard bij jullie te verkrijgen is, is het dan wel mogelijk dat jullie het alsnog nabestellen (kan ik mij bijna niet voorstellen overigens dat jullie iets niet voeren hoor, gezien het mooie brede assortiment :p)?

Jullie hebben nu de bestel site www.pyrovoordeel.nl overgenomen, maar met zo'n uitgebreid assortiment mogen jullie wel bijna gaan denken aan een winkel/bunker uitbreiding ook! :wink:

De uitbreiding staat reeds in de steigers,eerst een vergroting van de opgeslagen kilogrammen en daarna de bouw van een extra bunker.

Zoals jullie allemaal kunnen zien, is Harten4 een weg ingeslagen om alle freaks zoals wij onze aankopen te kunnen doen in 1 winkel.

Dat is overzichtelijk, en de service gerichtheid van deze vuurwerkmensen die de eigenaren zijn is ook uitmuntend te noemen.

Wil je kennis maken met deze mensen en de collecties bekijken kom dan naar de meeting op 10 december, zie deze topic:

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=17655

als ik zo site kijk zijn jullie bijna klaar er voor(A)
hoop zelf alleen Bonfireworks Dragon Thunder ( Singleshot ) nog mij komt
om die Singleshot topper van 2010 moet pyrovoodeel toch hebben :D
en gaat harten4.nl ook dezen maand open of die pas laten in nov/dec?

MVG

als ik zo site kijk zijn jullie bijna klaar er voor(A)
hoop zelf alleen Bonfireworks Dragon Thunder ( Singleshot ) nog mij komt
om die Singleshot topper van 2010 moet pyrovoodeel toch hebben :D
en gaat harten4.nl ook dezen maand open of die pas laten in nov/dec?

MVG

Ik ga even kijken of deze singleshot toegevoegd kan worden.

Harten4.nl gaat 2e helft november pas online. Als eind deze week pyrovoordeel.nl online is ga ik me op de andere webwinkel storten...

Dit weekeinde zijn weer tal van artikelen toegevoegd.

Uitbreiding met :
Artikelen GBV (Asian Budget line en GBV)
Artikelen Wolff (Dynasty)
Artikelen Marijn Vuurwerk (Menselijkheid)
Artikelen Katan (Profivuurwerk)
Artikelen Bonfireworks (Dreamcollectie)
Artikelen Vuurwerktotaal

Met andere woorden: Pyrovoordeel is bijna klaar!!
http://www.pyrovoordeel.nl/

zit nu beetje al heel avond op PyroVoordeel kijken maar
ik mis toch nog paar toppers
van wolff (A)
& veel freaks vind dezen denk ook wel topper of niet ?hehe :D
Crossing Crossette (Lidu)
Heavy one (Dynasty Collection)
Star Breaker (Star collection)
Black Suprise (Black label)

MVG

Ongelooflijk goed nieuws dit. Bijna alle merken die ik wil hebben (op Wolff na)
Met 20% korting. Jullie kunnen van mij een grote bestelling verwachten.
Top ook dat Rubro,Royal en Hardix erbij zitten.

same here. qua afstand is het nog net te doen voor mij. En met eventuele ''extra's'' wordt de overweging nog makkelijker.

mischien wel een hele domme vraag maar ben pas sinds kort achter harten4 en pyrovoordeel gekomen (en is ook lastig uitzoeken aangezien de twee website's nog niet compleet af zijn) maar wat is het verschil tussen beide?

zitten er grote verschillen in het assortiment en/of prijs (korting actie's)

Dacht ergens gelezen te hebben dat de afhaalpunten van beide bij harten4 is toch?

Hoop dat ik nergens over heen heb gelezen :)

Harten 4 verkoop alleen GBV en Marijn en B&W geloof ik.

Pyrovoordeel kan alleen online worden besteld tijdens voorverkoop en dan tijdens de verkoop kan het opgehaald worden. De collecties die dus op pyrovoordeel staan kun je dus niet tijdens de verkoopdagen kopen in de winkel zelf.

Laatst bewerkt:
Harten 4 verkoop alleen GBV en Marijn en B&W geloof ik.

Pyrovoordeel kan alleen online worden besteld tijdens voorverkoop en dan tijdens de verkoop kan het opgehaald worden. De collecties die dus op pyrovoordeel staan kun je dus niet tijdens de verkoopdagen kopen in de winkel zelf.

Wel de bestellingen van Pyrovoordeel kan je in de winkel zelf ophalen te Veenendaal.

Ook kan je in de winkel Lesli vuurwerk verkrijgen

Klopt Gerwin en Marco, Harten 4 verkoopt GBV, Marijn, BKV, B&W en Lesli (van de laatste 3 een kleiner assortiment). Harten 4 is een 'normaal' vuurwerkverkooppunt. Bij Harten 4 krijg je gratis vuurwerk bij je bestelling. Je kunt online en in de winkel je voorbestelling plaatsen. En natuurlijk kun je in de vrije verkoop je vuurwerk kopen.

Pyrovoordeel heeft de collecties die in dit topic allemaal worden genoemd. En dan proberen we uit alle collecties in elk geval de toppers op te nemen. Mocht je een bepaald artikel in dit assortiment missen dan kun je contact met ons opnemen en gaan wij kijken of we dit artikel alsnog op kunnen nemen. Pyrovoordeel is een webwinkel die eind deze week open gaat en waar je tot en met de kerst kunt bestellen. Afhalen van je bestelling is in de winkel van Harten 4.
Er komt voor Pyrovoordeel een speciale actie. Deze actie ga ik woensdag hier bekendmaken.

Hoop dat het zo allemaal een beetje duidelijk is.

groet,
Jeanne-Marie

Wil dit jaar zo goed als alles bestellen bij één verkooppunt (op wat klein spul na)en het ziet er naar uit dat dat Pyrovoordeel word.

Nu mis ik alleen van Zena-thor toch wel de messier collectie. Hoor hier goede verhalen over en voor elf euro per 16shots valt reuze mee.

is er een kans dat die er nog bij komt? desnoods de hele serie als één pakket?

Wil dit jaar zo goed als alles bestellen bij één verkooppunt (op wat klein spul na)en het ziet er naar uit dat dat Pyrovoordeel word.

Nu mis ik alleen van Zena-thor toch wel de messier collectie. Hoor hier goede verhalen over en voor elf euro per 16shots valt reuze mee.

is er een kans dat die er nog bij komt? desnoods de hele serie als één pakket?

Danny, wees jij mij niet op die "ik mis iets" button op de www.pyrovoordeel.nl pagina?
Zie jouw post #98? :wink:

haha ja dat klopt maar ik had zo het idee dat deze vraag mischien wel vaker voor zou gaan komen (lijkt me dat er meer hierin geintresseerd zijn?)Dan hoeft het maar één keer beantwoord te worden :)

Ik heb inmidels al een aardig lijstje met artikelen die jullie er nog graag bij willen verzameld. Morgen ben ik weer de hele dag met pyrovoordeel bezig, dus dan ga ik alles even goed bekijken. Als ik nog artikelen toevoeg zal ik ze vanaf nu hier even vermelden.

Jullie zijn lekker bezig he :), zo'n bizarre collectie ben ik volgens mij nog nergens tegen gekomen en en ik ben ook benieuwd waar dit eindigd :)

Back
Bovenaan