Overname Pyro-Voordeel door Harten4

top dat jullie de Black Surprise ook in het assortiment hebben meegenomen. Bewijst toch maar weer dat er over elke cake in het assortiment is nagedacht, aangezien dit 1 van de toppers van de black label collectie is.

top dat jullie de Black Surprise ook in het assortiment hebben meegenomen. Bewijst toch maar weer dat er over elke cake in het assortiment is nagedacht, aangezien dit 1 van de toppers van de black label collectie is.

Had ze een mailtje gestuurd met de vraag of ze die er ook bij konden doen,en ziehier het resultaat:droolthum

echt super dat ze deze service leveren:wink:denk dat ze wel meer requests over de black surprise hebben gehad aangezien dit idd een topper is.

Bedankt voor de mededeling over de opening van de www.pyrovoordeel.nl.

Fam. Harten neem de tijd want met jullie ruime collectie ben je wel even bezig om alles klaar te zetten en online te gaan
Petje af.

Dit topic gaat over de overnamne van Pyro- Voordeel door Harten4, niet de actie inhoudelijk.

Dit topic gaat over de overnamne van Pyro- Voordeel door Harten4, niet de actie inhoudelijk.

Dat is nu juist wat ik bedoel. Ik kom er in dit topic achter dat er een kortingsactie loopt bij Pyro-voordeel. Verder ben ik deze kortingactie nog niet in andere topics, die daar wel voor bedoeld zijn, tegen gekomen.

Hallo allemaal,

De planning was om vandaag de site definitief open te zetten.
Helaas zijn we bij de laatste tests nog een paar kleine probleempjes tegengekomen.
Dit willen we eerst oplossen voordat we de site open zetten. We verwachten dit binnen een week op te kunnen lossen.

Bij deze wil ik jullie dus vragen nog even geduld te hebben.

groet,
Jeanne-Marie

Dit werd op 30 oktober gepost, dus mischien nog begin het weekend en anders zou het waarschijnlijk begin volgende week worden.

Er is 1 fout :

Sorry, maar u heeft al het maximum aantal producten.
- U wordt binnen enkele seconden naar uw winkelwagen gebracht.
en dat krijg alleen by Buurtassortiment als naar 2 keer doe!

MVG

Hij is open! ging net nog even wat opzoeken en zag dat de site online was, na 3 keer kijken zag ik het toch echt, er stond bestellen bij de artikelen! haha

top!

EDIT
Hoe zit het met de artikelen die nog niet op voorraad zijn? kunnen die nog besteld worden of?

Als je naar 'over ons' gaat dan staat er wel jullie adres e.d maar de site veranderd van pyrovoordeel naar partyvuurwerk.nl en links in het menu staan dingen als confetti en verhuur machines. Bovenaan staat dan ook nog Xena vuurwerk BV

Goed nieuws, bedankt.
Ik ga er in het weekeinde eens goed voor zitten!!

Ik zit er al uren voor, 1 a 2 paginas terug staat een excel lijst met alle 350 artikelen erin met prijs en omschrijving. mischien heb je daar wat aan!

ben al uren bezig met een lijst maken maar hou nog te veel over, wat een collectie!:D

Back
Bovenaan