Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
top dat jullie de Black Surprise ook in het assortiment hebben meegenomen. Bewijst toch maar weer dat er over elke cake in het assortiment is nagedacht, aangezien dit 1 van de toppers van de black label collectie is.
Even zodat ik 100% zeker ben en de actie niet mis
Duurt de 20% Korting actie ook tot 27 dec. 0.00 Uur ?
Dit topic gaat over de overnamne van Pyro- Voordeel door Harten4, niet de actie inhoudelijk.
Klopt helemaal! Je kunt tot en met 26 december bestellen. De site wordt gesloten op 27 december 0.00 uur.
Dat is nu juist wat ik bedoel. Ik kom er in dit topic achter dat er een kortingsactie loopt bij Pyro-voordeel. Verder ben ik deze kortingactie nog niet in andere topics, die daar wel voor bedoeld zijn, tegen gekomen.
Hallo allemaal,
De planning was om vandaag de site definitief open te zetten.
Helaas zijn we bij de laatste tests nog een paar kleine probleempjes tegengekomen.
Dit willen we eerst oplossen voordat we de site open zetten. We verwachten dit binnen een week op te kunnen lossen.
Bij deze wil ik jullie dus vragen nog even geduld te hebben.
groet,
Jeanne-Marie
oke dan dus jullie houden ook dit jaar waar een acktie ?
en wat is dan het minimale bedrag om in aan raking te komen met de korting ?
Ik heb zojuist de site echt geopend!
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag (via PM of mail: [email protected])
Er is 1 fout :
Sorry, maar u heeft al het maximum aantal producten.
- U wordt binnen enkele seconden naar uw winkelwagen gebracht.
en dat krijg alleen by Buurtassortiment als naar 2 keer doe!
MVG