Overname Pyro-Voordeel door Harten4

Ik denk, zou het nu maar eens doen.350 artikelen, als ik van alles 1 mocht afsteken kan ik eerste kerstdag al beginnen:cool:

Wat een grote collectie, zodra pyrovoordeel online is ben ik er op aan het zoeken:)

Laatst bewerkt:
Ik denk, zou het nu maar eens doen.350 artikelen, als ik van alles 1 mocht afsteken kan ik eerste kerstdag al beginnen:cool:

Wat een grote collectie, zodra pyrovoordeel online is ben ik er op aan het zoeken:)
Als je de hele collectie moet doorpluizen dan zal je wel moeten:D

Veenendaal is te doen per auto, een prachtige collectie, alles op een plek en waarschijnlijk nog een mooie actie erbij ook. Grote kans dat ik dit jaar hier mijn inkopen doe!

Er zullen nog wel een paar artikelen toegevoegd worden, maar geen tientallen meer. Wat er nog toegevoegd wordt zal ik hier vermelden.

Over een paar dagen hopen we er helemaal klaar voor te zijn en kan de site echt open.

Ook dit jaar hebben we natuurlijk een VWC actie. Alle leden van VWC krijgen met een speciale code 20% korting op het totaalbedrag van de bestelling op pyrovoordeel.nl.

De code voor dit jaar is 2010VWC20.

Deze code kun je bij het afrekenen van je winkelwagen invoeren en dan wordt de korting van het totaalbedrag afgehaald.

Wij wensen jullie veel plezier met het winkelen en als jullie nog vragen hebben horen wij het graag!

geweldig die korting!ga strax gelijk struinen op jullie site.

vraagje? komen er bij alle artikelen films voor het makkelijke?

Ook dit jaar hebben we natuurlijk een VWC actie. Alle leden van VWC krijgen met een speciale code 20% korting op het totaalbedrag van de bestelling op pyrovoordeel.nl.

De code voor dit jaar is 2010VWC20.

Deze code kun je bij het afrekenen van je winkelwagen invoeren en dan wordt de korting van het totaalbedrag afgehaald.

Hierbij bedanken wij Harten4 voor deze actie, een unieke actie voor VWC leden

geweldig die korting!ga strax gelijk struinen op jullie site.

vraagje? komen er bij alle artikelen films voor het makkelijke?

Ik blijf de komende tijd nog wel filmpjes toevoegen (en er missen ook nog enkele foto's). Het kost met zoveel artikelen behoorlijk wat tijd om alles toe te voegen...

mooizo op die korting had ik al een beetje gehoopt :D , binnenkort een bestelling plaatsen . Is er nog een einddatum aan de actie gebonden?

Misschien een domme vraag;). Ik heb het Topic doorgelezen maar er is bij mij wat verwarring opgetreden. Als ik nu via jullie site pyrovoordeel.nl bestel, wat wordt dan het adres om de bestelling uiteindelijk af te halen? Veenendaal of Ede?
Alvast bedankt!

EDIT gevonden :blink:.

Laatst bewerkt:
Zag het zojuist op de eerste pagina staan inderdaad :cool:. Stom van me, overheen gelezen denk ik. Maar dan nog, bedankt voor het antwoord :thumbsup: :bye:. En vwb de winkel: Toppie! Keep up the good work!

Laatst bewerkt:
Omdat het lastig word een bestelling samen te stellen met zoveel artikelen leek mij het handig als alle artikelen in één excel bestand staan. vandaar de download hieronder:

http://www.megaupload.com/?d=ZYGVH0R2

(staat net online dus werkt mischien niet binnen een paar minuten, is ook te gebruiken in de oude excel versie!)
makkelijk om te markeren wat je wil bestellen of de regels verwijden van de producten die je niet wilt!

Groeten!

EDIT

http://www.sendspace.com/file/hk851p

deze link werkt zowieso

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

De planning was om vandaag de site definitief open te zetten.
Helaas zijn we bij de laatste tests nog een paar kleine probleempjes tegengekomen.
Dit willen we eerst oplossen voordat we de site open zetten. We verwachten dit binnen een week op te kunnen lossen.

Bij deze wil ik jullie dus vragen nog even geduld te hebben.

groet,
Jeanne-Marie

nou goed werk is veel beter dan half werk .
dus van mij krijgt u alle tijd om de laatste hand te leggen aan de site

Back
Bovenaan