Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
1 van de grotere collecties van Nederland of niet?
Mooie berichten zeg! Heel erg prettig natuurlijk dat de liefhebber voor de meest gewilde items nu ook bij jullie terecht kunnen. Bye the way, als er een bepaald artikel niet standaard bij jullie te verkrijgen is, is het dan wel mogelijk dat jullie het alsnog nabestellen (kan ik mij bijna niet voorstellen overigens dat jullie iets niet voeren hoor, gezien het mooie brede assortiment)?
Jullie hebben nu de bestel site www.pyrovoordeel.nl overgenomen, maar met zo'n uitgebreid assortiment mogen jullie wel bijna gaan denken aan een winkel/bunker uitbreiding ook!![]()
als ik zo site kijk zijn jullie bijna klaar er voor(A)
hoop zelf alleen Bonfireworks Dragon Thunder ( Singleshot ) nog mij komt
om die Singleshot topper van 2010 moet pyrovoodeel toch hebben![]()
en gaat harten4.nl ook dezen maand open of die pas laten in nov/dec?
MVG
Met 20% korting. Jullie kunnen van mij een grote bestelling verwachten.
Top ook dat Rubro,Royal en Hardix erbij zitten.
Harten 4 verkoop alleen GBV en Marijn en B&W geloof ik.
Pyrovoordeel kan alleen online worden besteld tijdens voorverkoop en dan tijdens de verkoop kan het opgehaald worden. De collecties die dus op pyrovoordeel staan kun je dus niet tijdens de verkoopdagen kopen in de winkel zelf.
Wil dit jaar zo goed als alles bestellen bij één verkooppunt (op wat klein spul na)en het ziet er naar uit dat dat Pyrovoordeel word.
Nu mis ik alleen van Zena-thor toch wel de messier collectie. Hoor hier goede verhalen over en voor elf euro per 16shots valt reuze mee.
is er een kans dat die er nog bij komt? desnoods de hele serie als één pakket?