FireDragon
VWC lid
Voor die 20 euro aan kanonslagen die jij besteld....moet je daar nu ook nog korting op hebben?????![]()
Elke euro is er eentje he? En wie het kleine niet eert...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor die 20 euro aan kanonslagen die jij besteld....moet je daar nu ook nog korting op hebben?????![]()
Komt van bonfire niet de dream collectie er bij in het assortiment ?(zijn maar 3 potten maar wel 3 hele goede !)
Verder goed bezig mooi dat cafferata er ook bij zit![]()
Tip, misschien de novelties van Beko er bij.
Hoeft van mij niet per see, in de pyrovoordeel, maar als jullie dat in jullie (gewone) arsortiment zouden opnemen, ben ik helemaal blij.
Zo blij.
Zo blij.
Waarom hoor niks van Wolff
Gaan jullie die niet doen?
Ik hoop van wel dan kan alles bij 1 shop halen
Mvg
Nog even geduld dus...
groet,
Jeanne-Marie
@fire dragon, op de site staat links onder in het menu: ik mis een product. Daar kan je het doorgeven en kijken hun wat er mogelijk is![]()