Overname Pyro-Voordeel door Harten4

Voor die 20 euro aan kanonslagen die jij besteld....moet je daar nu ook nog korting op hebben?????:bye::p

voor zijn 20 euro kanonslagen heeft het niet zoon nut die 30% korting maar als ik een eurotje of 600 wil uitgeven zou het wel leuk zijn als het voor korting 900 euro was :blink::angel:

Laatst bewerkt:
Tip, misschien de novelties van Beko er bij.
Hoeft van mij niet per see, in de pyrovoordeel, maar als jullie dat in jullie (gewone) arsortiment zouden opnemen, ben ik helemaal blij.
Zo blij.
Zo blij.

Ik vind het geweldig dat deze winkel gaat voor alle merken en dan het beste van het beste. Dit komt de consument ten goede en als blijk van waardering zal ik dit jaar veel van mijn vuurwerk hier kopen.
Hoop alleen wel dat Wolff er ook nog bijkomt want dan ben ik in 1 klap klaar.

Komt van bonfire niet de dream collectie er bij in het assortiment ?(zijn maar 3 potten maar wel 3 hele goede !)
Verder goed bezig mooi dat cafferata er ook bij zit :)

Ik zal ze deze week toevoegen.

Tip, misschien de novelties van Beko er bij.
Hoeft van mij niet per see, in de pyrovoordeel, maar als jullie dat in jullie (gewone) arsortiment zouden opnemen, ben ik helemaal blij.
Zo blij.
Zo blij.

Deze hadden wij ook al in de planning om op te nemen. Waarschijnlijk zetten we ze op pyrovoordeel en in de winkel. Ik laat het nog even weten wat het wordt.

Laatst bewerkt:
Waarom hoor niks van Wolff
Gaan jullie die niet doen?
Ik hoop van wel dan kan alles bij 1 shop halen

Mvg

Waarom hoor niks van Wolff
Gaan jullie die niet doen?
Ik hoop van wel dan kan alles bij 1 shop halen

Mvg

Ik wil hier eigenlijk pas namen noemen als iets helemaal rond is. Maar omdat jullie deze naam maar blijven roepen toch maar even.
Wij zijn absoluut ook met Wolff in gesprek, maar hebben nog geen zekerheid dat het ook echt rond gaat komen.
Nog even geduld dus...

groet,
Jeanne-Marie

Ik wil hier eigenlijk pas namen noemen als iets helemaal rond is. Maar omdat jullie deze naam maar blijven roepen toch maar even.
Wij zijn absoluut ook met Wolff in gesprek, maar hebben nog geen zekerheid dat het ook echt rond gaat komen.
Nog even geduld dus...

groet,
Jeanne-Marie

hou kan dat nou .
ik heb vorig jaar mijn bestelling in ede via pyrovoordeel af gehaald .
en je kon toen ook wolf krijgen .
nou jullie deze onderneming hebben overgenomen zit wolf toch gewoon bij julie in het pakket ?

Echt een top winkel en t word er sinds die is overgenomen, zo te zien alleen maar beter op. Ga het er nu ff met ma pa over hebben maar denk dus dat ik hier weer me spul ga halen.

Mijn complimenten ;) En ga zo door he!

En ook Wolff is toegevoegd aan onze lijst:

Rubro
Royal
Bonfireworks
Katan
Sky fireworks
Breeschoten 'de Kruiterij'
GBV
Witte Tenten Verhuur (Marijn)
Hardix
Vuurwerktotaal (met oa Zena, Herlat en Original)
Cafferata
Wolff

Het is echt verbazingwekkend hoe groot jullie collectie aan het worden is, misschien was het beter geweest om op de website te vermelden wat jullie niet gaan verkopen, was een stuk makkelijker geweest :D

Ik neem echt mijn petje af met wat jullie allemaal te bieden hebben :thumbup:

Dit is inderdaad waanzinnig en uniek. Het vuurwerk van bijna alle importeurs verkrijgbaar bij 1 winkel. Hulde!!

AAAAAARGGGGG Nu heb ik geen reden meer om niet naar fam harten te gaan :( Toppie bezig jullie :)

Laatst bewerkt:
Mooie berichten zeg! Heel erg prettig natuurlijk dat de liefhebber voor de meest gewilde items nu ook bij jullie terecht kunnen. Bye the way, als er een bepaald artikel niet standaard bij jullie te verkrijgen is, is het dan wel mogelijk dat jullie het alsnog nabestellen (kan ik mij bijna niet voorstellen overigens dat jullie iets niet voeren hoor, gezien het mooie brede assortiment :p)?

Jullie hebben nu de bestel site www.pyrovoordeel.nl overgenomen, maar met zo'n uitgebreid assortiment mogen jullie wel bijna gaan denken aan een winkel/bunker uitbreiding ook! :wink:

@fire dragon, op de site staat links onder in het menu: ik mis een product. Daar kan je het doorgeven en kijken hun wat er mogelijk is :)

Wout en Jeanne-Marie hebben jullie dit jaar jullie bunker uitgebreid ofzo? Wat een grote collectie houden jullie nu aan, echt top.

Back
Bovenaan