Oud & Nieuw van Pyrospace (Shells, profblokken, knallers, incl. TRAILER!)

Correctie: 2x Heavy 4 en een ratelband*

Ik blijf het zeggen, die Heavy potjes zijn geweldig. Ik heb ze al jaren en ook dit jaar zitten ze er weer bij.

Wat bedoel je hiermee?

Je zegt dat horse tails een van de mooiste effecten zijn...
Maar je claimt meer dat het de mooiste effecten zijn, daarom zei ik dat ik blij was dat je voor je zelf praatte.
Aangezien ik een hekel heb aan dat effect.
Je kunt beter 'ik vind' zeggen.

Je zou zeggen dat je op Oudjaarsdag geen zonnenbril hoeft te dragen.
Met deze felle Bengal Light is dat echter geen overbodige luxe!
Voor eventjes was de stookplek helemaal opgelicht :cool:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Klein vuurwerk is ook vuurwerk. Met die gedachte staken we de Opvlieger en Oelewapper van Lesli af. Niet heel bijzonder, maar leuk vermaak voor in de vooravond :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Brocade, en het liefst in combinatie met strobe, is één van m'n favoriete effecten. Dit is in veel van de filmpjes terug te vinden. Zo ook in deze cake uit de Fu Collection van Royal Fireworks: Perfect Harmony.

+ YouTube Video

Een ongekend lawaaierig fluitprojectje was dit: 10x Picollo (Lesli).
Continu rauwe fluittonen galmden door de straten :devil:

+ YouTube Video

Ik moet zeggen dat je intro (na vaak gezien te hebben) een beetje irritant begint te worden... Ik vind hem net wat te lang duren. Overigens blijven de filmpjes stuk voor stuk van goede kwaliteit met goed vuurwerk, dus daar moet ik zeker mijn complimenten voor geven! :wink:

Back
Bovenaan