Oud & Nieuw van Pyrospace (Shells, profblokken, knallers, incl. TRAILER!)

Vandaag 2x de Sensation of Joy van Royal Fireworks.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Silver Wave with Red Strobe & Silver Wave with Green Strobe :)

Mooi filmpje weer! Super kwaliteit! Heb voor de eerste keer binkies kunnen bestellen, kan ik ze eindelijk live horen :) Erg jammer dat ze eruit gaan! Nog maar 13 dagen :D

De finaleshow van Intratuin Venray, met zo'n 20 cakes uit de Diamond Collection en Exclusieve Collection van Schuurmans. Onder andere geschoten: Anaconda, Black Mamba, Dingo, Tarantula, T-rex etc.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vandaag de Event Cake No. 4 van Rubro Vuurwerk.
Een pracht van een cake met dikke crackling tails, blauwe mines en brocades!

+ YouTube Video

Even op 1080p kijken om het goud beter te zien :)

Vandaag een cake uit het Wat Schaft De Pot-pakket van Lesli Vuurwerk.
Een gevarieerd pakket bestaande uit 4 cakes met mooie uitwerkingen en gunstig geprijsd.
Welke van de 4 cakes het was weet ik helaas niet meer, maar wellicht dat iemand kan helpen?

+ YouTube Video

Vandaag een cake die dezelfde naam draagt als mijn nickname: Anaconda.
Prachtige salvo's van gouden tails i.c.m blauwe parels en vervolgens salvo's van brocades met verschillende kleuren strobe. Een prijzige cake (€ 62,50), maar met goede korting zeker een aanrader!

Straatfilmpje:
+ YouTube Video

2 Stuks op de Demo van Intratuin:

+ YouTube Video

Ook deze filmpjes even op 1080p kijken voor optimale kwaliteit :D

Ben je in het bezit van een nieuwe camera ?

Op je oudjaar films hoor je de burst amper tot niet, en op het filmpje van de demo van intratuin wel

Top films :D, ben benieuwd naar die van komend jaar !

De afgelopen weken heb ik diverse filmpjes gepost van 4 inch Triplex Shells.
Tijd voor een compilatie van al deze shells, inclusief nieuw beeldmateriaal :cool:

Veel plezier!
+ YouTube Video

Back
Bovenaan