Oud & Nieuw van Pyrospace (Shells, profblokken, knallers, incl. TRAILER!)

Hey Densta,

Onder de noemer "Saving the best for last" zal dat filmpje zo rond de kerstdagen verschijnen.
In de tussentijd gaan we uiteraard door met het uploaden van shells, projecten, cakes, pijlen en meer :)

Ja had ik ook kunnen weten. Nou wacht met smart rustig af. Voor de rest echt super filmpjes

Nog een topper uit de Red Factory Collectie van Royal Fireworks is de Hot Chains.
Een 49 shots waaier met red tails gevolgd door uiteenlopende effecten zoals palm, white strobe en chrysanthemum:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Yo...knal...yup!

Allen begon het eind en sloot je af met het begin. Verder blijft het een prachtige waaier. Allemaal verschillende effecten en stuk voor stuk goed.

Wat is dat toch met die subliminal messages van jou:p
Prachtige videos verder, iedere update weer iets bijzonders.

Wederom een geweldige update. Bedankt voor t plaatsen weer en wacht met smart weer op de volgende update.

bedankt voor je update's.
Prachtige films elke keer.
Ben benieuwd naar de volgende.

Naast shells van Vulcan hadden we ook enkele mines van Vulcan.
De kwaliteit was dik in orde en vooral de red whistling mine deed het lekker!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Nog 30 dagen! :blink:

De Treasure Island, een leuke cake voor tussendoor met volop goud.
Enkele voorbijgangers waren zoals je hoort erg gecharmeerd van deze cake!

+ YouTube Video

Heerlijke cake inderdaad.
Dit jaar eindelijk zelf voor het eerst.
Geniale reactie ook van de omstanders.

Vandaag enkele pijlen uit het Ninja III pijlenpakket.
Leuk voor in de vooravond en aanrader als je deze met goede korting kan krijgen :)

+ YouTube Video

Vandaag 10x de Power Pearls van Lesli.
Nu zul je denken: wat moet je in hemelsnaam met 10 opgevoerde Romeinse Kaarsen?
Het zit zo: ieder jaar bestelde ik 2 stuks. Maar omdat deze elk jaar achterbleven en nooit afgestoken werden, heb ik in 5 jaar tijd in totaal 10 stuks verzameld. Afgelopen Oud & Nieuw moesten ze er toch echt aan geloven en zijn ze alle 10 verwerkt in dit projectje:

+ YouTube Video

Een cake met prachtige crackling willows is de Sound of Stars van Royal Fireworks.
We doen 'm vandaag 2x in v-shape:

+ YouTube Video

Ja, weet nou niet wat ik van de beelden moet vinden. Het is allemaal wel heel scherp, maar de kleuren lijken heel fel en soms een beetje ongeloofwaardig. Net alsof er mee gespeeld is! :p

Ja, weet nou niet wat ik van de beelden moet vinden. Het is allemaal wel heel scherp, maar de kleuren lijken heel fel en soms een beetje ongeloofwaardig. Net alsof er mee gespeeld is! :p

Het enige waar mee gespeeld was, waren de cakes zelf...door ze af te steken :cool:
De kleuren van deze cakes waren van origine bijzonder zuiver en fel.

Zelf zal ik nooit gaan rommelen met kleuren omdat dit een vertekend beeld geeft.
Iets wat ik ook niet leuk zou vinden op filmpjes van anderen :)

Back
Bovenaan