Oud & Nieuw van Pyrospace (Shells, profblokken, knallers, incl. TRAILER!)

Hierbij enkele 2 inch bolpijlen uit het Twilight Rocket Ass. van Bonbridge.
Hoewel de kwaliteit verschilde per pijl, waren de effecten over algemeen gezien prima: brede uitwerking, harde burst en mooi rond. Voor mij geen 2e keer, maar het was leuk om ze mee te mogen maken :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

't Filmpje is weer van goeie kwaliteit. Die 3e pijl vond ik trouwens de mooiste, erg mooi uitgewerkt en groot effect.

Weer een prachtig filmpje maar wat doet het plaatje van twilight er tussen door? :P

Dat ben van de Twilight Saga, met Kirsten Steward..! <3

Kristen-Stewart-in-The-Twilight-Saga--New-Moon-Wal.jpg

complimenten voor de kwaliteit van de filmpjes.
En ik snap dat je dit jaar ergens anders oud en nieuw zal doorbrengen.

Blijven geweldige budget potjes, die Heavy's. Heb ze al jaren op een rij en dit jaar komen er weer een aantal Heavy 5 pakketjes in.

Vandaag opnieuw een salvo van 4 inch Triplex shells.
Deze keer waren het 3 Brocade Crowns die het luchtruim verkozen.
Let vooral op de prachtige gekleurde tips aan het eind van de brocade!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De snelle leegschieters van Royal Fireworks zorgen voor een hoop geweld in 1 keer. Vandaag 2x de Good Wishes in V-shape. De 16 shots zijn in mum van tijd weg, maar wel heftig met al die crackling!

+ YouTube Video

Vandaag de Asian Thunder Cake 100 shots van GBV.
Een mooie, vooral heerlijke knalbak die lekker doorramt!
Met name de fluiters zijn een leuke toevoeging aan deze cake.

+ YouTube Video

Heerlijke filmpjes Anaconda jammer genoeg zie ik je topic nu pas voor het eerst.
Mooie kwaliteits filmpjes van mooie producten meer kan ik mezelf niet wensen. Ik hou dit topic zeker in de gaten veel dank voor je filmpjes.

Vandaag twee 5 inch shells van het merk Vulcan.
We werden opnieuw verrast door de kwaliteit en prachtige effecten.
In het filmpje een willow met blue pistil en eentje met red pistil.

+ YouTube Video

Het blijven geweldige filmpjes. Wanneer kunnen we dit verwachten dan.De doorlontprojecten variëren van gebudelde consumentencakes tot een complete mascleta met meer dan 1000 losse knallers uit België, Polen, Tsjechië, Spanje en Italië. Dit allen vergezeld met loeiharde traca's en knalblokken.

Vandaag twee 5 inch shells van het merk Vulcan.
We werden opnieuw verrast door de kwaliteit en prachtige effecten.
In het filmpje een willow met blue pistil en eentje met red pistil.

movie

Haha geweldig, dat gefluit op het begin. Alsof je er heel schijnheilig bij wegloopt. :D Wel prachtige shells trouwens, echt indrukwekkend!

Het blijven geweldige filmpjes. Wanneer kunnen we dit verwachten dan.De doorlontprojecten variëren van gebudelde consumentencakes tot een complete mascleta met meer dan 1000 losse knallers uit België, Polen, Tsjechië, Spanje en Italië. Dit allen vergezeld met loeiharde traca's en knalblokken.

Hey Densta,

Onder de noemer "Saving the best for last" zal dat filmpje zo rond de kerstdagen verschijnen.
In de tussentijd gaan we uiteraard door met het uploaden van shells, projecten, cakes, pijlen en meer :)

Back
Bovenaan