Oud & Nieuw van PyroSpace 2013 - 2014 (Foto's en Films)

Supercombo! Zeker als die crackling helemaal tegelijk was gegaan... Zelf had ik 2 x The Moment met in het midden een Fire Emblem (nog een goede gelukkig). Ook een erg gave combo, maar wel had ik van The Moment cakes even de finale eruit gesloopt...

Laatst bewerkt:
Vandaag een potje dat al heel wat jaartjes meegaat: de Fear Factor van Lesli.
Het effect is leuk, alleen jammer dat de boeketten zo compact zijn.
De kleuren zijn wel erg goed. Paars is hier ook écht paars:

Inderdaad een leuke cake! Air Defense is het zelfde principe, ook erg heldere kleuren maar wel weer die compacte boeketten. Jammer. Maar het hoeft niet altijd allemaal groot groter grootst te zijn!

Vandaag een tweetal cakes gelijk: Super Blinking Willows (Rubro) en Especial (BonFireworks).
Ik was nog op zoek naar een cake met goede crackling tails, maar met niet al teveel shots.
De Especial was in de aanbieding bij Intratuin en kwam zodoende prima van pas.

De bedoeling was om een groter project te maken met deze cake.
Helaas waren enkele cakes niet uitgeleverd, waardoor het zaakje weer omgegooid moest worden.
Vandaar deze combinatie die ook best leuk was :kerst:

Een daylight-project vandaag met:

• 3x Secret Salute (Rubro)
• 6x Royal Thunder Smoke (Royal Fireworks)
• 6x Whistling Thunder Queen (Katan)

Vandaag een cake die niet zo bekend is, maar er zeker niet minder om doet: Crack V5 van Katan.

Toen ik deze voor het eerst op de demo van Katan in 2012 hoorde, vond ik er niet zo veel aan.
De demo werd echter geschoten op een weiland in een vrij open gebied. Als liefhebber weet je dat daar de bursts nooit zo overkomen als thuis in de straat. Om te proberen deze een aantal keren gekocht en absoluut geen spijt van gehad. We weten dat het met de salutes bij Katan goed wel goed zit en dat bewijst ook deze cake!

Vandaag 3 Vita cakes uit de Vitalli serie van Broekhoff.
Persoonlijk vond ik dit 1 van de betere 25-gram cakes waarbij je de 25 gram per tube ook daadwerkelijk terugziet in de uitwerkingen. De boeketten zijn groot en vol met goede burst. Het tempo had alleen iets hoger gemogen :D

Fijn weekend!

De laatste maand van het jaar is aangebroken en dat luiden we knallend in :D
Delicious Thunder (Finale Edition) 4x + Kruto Mine 4x

Vandaag 2 waaiers tegelijk: Shanghai (Wolff) + Misterio (BonFireworks):

De Shangai vond ik wat karig qua uitwerking, maar wel felle kleuren.
De Misterio was in de aanbieding bij Intratuin voor € 19,95.
Voor die prijs een leuke waaier met mooie brocade mines met coloured tips.

3x Messier vandaag om het weekend mee in te luiden.
Geen bijzondere cakes, maar wel prima stookwaar voor in de vroege avond:

Fijn weekend! :sint:

Een leuke combi vandaag met 2x Splitonium (Lesli) en 1x The Moment (Wolff).
De linker Splitonium had er duidelijk zin in :D

Ik moet toch even een keertje reageren hoor :)
Ik zit elke keer met veel plezier naar je films te kijken! Je kleine projectjes en combinaties van cakes is steeds werkelijk goed over nagedacht. Het is helemaal mijn smaak! :D Perfect gecombineerd en mooi getimed. Ik volg met plezier dit topic en hoop dat je de komende jaarwisseling weer zoiets van plan bent want dit smaakt naar meer!

Back
Bovenaan