Oud & Nieuw van PyroSpace 2013 - 2014 (Foto's en Films)

Vandaag wat losse knallers, namelijk de Baretta's van Lesli.
Ondanks ze nog vochtig waren van de boot, knalden ze redelijk.
Het formaat zie ik liever stukken kleiner, want zo'n joekel levert veel (onnodige) troep op!

Vandaag 2x de Spider King van Rubro tegelijk.
Een cake met variatie en rustig tempo waardoor alle effecten goed tot hun recht komen.

Geweldig mooie filmpjes en projectjes komen er langs! Even een vraag.. Stook je nou heel de tijd alleen?? Hoor nergens reacties of stemmen op de filmpjes. Voor mij persoonlijk is het veel leuker om met anderen te knallen en enthousiasme te delen..

volgens mij niet alleen, als je bij het filmpje kijkt van de baretta's zie je een iemand ze afsteken en iemand anders filmen..

ontopic: mooi cake's, vind het effect van zo'n crackling wolk in de lucht wel appart :)

Geweldig mooie filmpjes en projectjes komen er langs! Even een vraag.. Stook je nou heel de tijd alleen?? Hoor nergens reacties of stemmen op de filmpjes. Voor mij persoonlijk is het veel leuker om met anderen te knallen en enthousiasme te delen..

Er zijn enkele momenten bij waar ik alleen sta te stoken, maar meestal ben ik vergezeld van een aantal vrienden. Echter zijn dit geen rasliefhebbers zoals wij zijn en hun staan ook niet bij elke cake te juichen en springen.

Ben het er helemaal mee eens dat het leuk is om samen, vooral met liefhebbers, het enthousiasme te delen.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, dus iedereen die aanstaande Oud & Nieuw wil langskomen is van harte welkom! :D

Hahah ok dan. Zou zonde zijn om zulk mooi spul allemaal alleen weg te schieten ook ;) Ja inderdaad, het is wel prettig om met wat liefhebbers het enthousiasme te delen. Waar in het land zijn we welkom? ;)

Daar had ik liever zelf op willen reageren, maar ok...
Voor de liefhebbers die oprecht interesse hebben in samen stoken, zal ik de exacte stookplaats op het einde van het jaar via PM mededelen :wink: De locatie zal totaal anders zijn dan de afgelopen jaren, waardoor er meer ruimte zal zijn en minder hinder voor de naaste omgeving.

Vandaag een kort, maar krachtig filmpje om het weekend in te knallen met 3x Hoogmoed van Marijn.
Snelle ramcakes die door de felle tails ook overdag prima te zien zijn!

Vandaag het China by Night assortiment van Royal Fireworks in een lekker tempo doorgelont.
Zes 19 shots cakes met harde bursts en gevarieerde effecten. Een mooi assortiment voor in de vooravond, maar kan ook prima mee om 0.00 uur!

Lekkere film weer! word echt gewaardeerd.

Zeker een top assortiment, afgelopen oud en nieuw op de zelfde manier weggeschoten in de vooravond!

Het Nederlandse knalsegment valt tegen, echter zijn er altijd wel artikelen die het nét iets spannender maken.
De Multi Salute van Broekhoff is er zo een. 19 mini-rotjes die in één keer afgaan. Hoewel je net zo goed een heksenkring of ratelmatje kunt afsteken, zorgt dit artikel toch voor de nodige variatie.

Vandaag een w-shape van 2x Monsterlijk Mooi en 1x Grizzly (Lesli).
De color changing bij de Grizzly was echt super!

Opnieuw een daylight-filmpje vandaag met 3x Salute Cake 1 en 9x Royal Thunder Smoke.
Wat een heerlijke doffe dreunen had de Salute Cake 1 toch. Eeuwig zonde dat ie eruit is, maar gelukkig zijn er genoeg filmpjes om deze te herinneren.

Back
Bovenaan