Oud & Nieuw van PyroSpace 2013 - 2014 (Foto's en Films)

Vandaag 2x de Immortal Gold van Rubro.
Door de flinke regenval in de avond liepen deze 2 boxen niet echt lekker door.
Gelukkig kwamen de effecten ondanks het slechte weer redelijk goed uit de verf!

Nice!! Zat al een tijdje op deze boxen te wachten aangezien ik ze in je trailer voorbij had zien komen. Jammer inderdaad dat ze niet lekker doorliepen. Heb je nog meer van dit kaliber doorlontboxen in petto voor ons?

Nice!! Zat al een tijdje op deze boxen te wachten aangezien ik ze in je trailer voorbij had zien komen. Jammer inderdaad dat ze niet lekker doorliepen. Heb je nog meer van dit kaliber doorlontboxen in petto voor ons?

Wat betreft de boxen zit het er op voor dit jaar.
De komende dagen volgen nog enkele aftelfilmpjes en foto's.

Hierbij wens ik iedereen hele fijne kerstdagen toe! :kerst:
Geniet van het gourmetten of kerstdiner en het samenzijn.

mooie foto's, heerlijk! :)
waarom zijn trouwens die 2 cake's op de 2e foto niet de lucht in gegaan? :cool:

Dat waren de Wasp en Shanghai van Wolff.
Het was eigenlijk een w-shape met 2x Wasp en 1x Shanghai, maar helaas ging er slechts 1 Wasp af.
Links zie je nog de Tiberium van Lesli, die er tussendoor onverwachts mee ophield.
De Tiberium is opgeruimd, maar de Wasp en Shanghai waren nog intact en zijn nu gedroogd voor O&N :)

We zijn aanbeland bij het op één na laatste filmpje van dit jaar in dit topic.
Dit is tevens het project dat de meeste tijd heeft gekost om te maken.

Het project start met een salvo van 10 Fuego's in brede fan-shape opstelling.
Vervolgens nog eens 5 Fuego's, direct gevolgd door 5x de Zentax van Rubro, ook in fan-shape.

Het allerlaatste filmpje is nog even een verrassing en volgt binnenkort!

Holy shit wat gaaf! Ik vind het veel te veel geld, maar áls je het doet met single shots, dan zo inderdaad, kicke!

Beste liefhebbers en vrienden,

Het jaar loopt op zijn eind en over 3 dagen staan we weer buiten te knallen.
Tijd voor een terugblik op de afgelopen maanden met een vuurwerkcompilatie.
Deze compilatie bevat een selectie van mijn Countdown-filmpjes uit de afgelopen maanden.
Hiervoor zijn alleen de mooiste cakes en projecten uitgekozen!

Hierbij wil ik jullie bedanken voor het volgen van dit topic, de leuke reacties en het support!
Het wordt zeer gewaardeerd en het stimuleert mij om jullie ook in 2015 weer te voorzien van mooie films.
Heel veel plezier morgen met vuurwerk afhalen, stook veilig en ik zie je volgend jaar! :D

Back
Bovenaan