Oud & Nieuw van PyroSpace 2013 - 2014 (Foto's en Films)

Het weekend zit er helaas op, tijd om de week weer op te starten met wat leuke cakes.
Deze keer de Passion Flower van Royal (2 stuks). Een mooie, maar vooral snelle cake met
golden waves en diverse kleuren strobe.

Zie je topic nu pas maar kijk altijd met veel plezier naar je films! Echt fenomenale kwaliteit altijd van je foto's en films. En altijd geweldige producten ;)

Vandaag een Chinese Rol, genaamd "Super Klapper" van Intratuin.
Vond 'm opgerold toch iets leuker dan uitgerold :D

De Secret Wave (Rubro) en Titanium Thunder (Evolution) vandaag, achter elkaar:

De Secret Wave vond ik een prima crackling-budgetwaaier.
Niet zo agressief als de New Moon of Kremlin, maar wel leuk voor overdag of in de vooravond.
De Titanium Thunder was voor mij één van de verrassende nieuwkomers van afgelopen jaar.
Op film komt het misschien niet zo duidelijk over, maar de knallen waren echt hard en dof!

Heerlijke films weer, prima knalcakes en die Titanium Thunder komt er overduidelijk bovenuit, heerlijke bak!

Ook de W-shape van Zentax en Ready to Rumble gekeken, prima effect zo!
Je maakt mooie combinaties van producten, complimenten!

Een cake die sinds 2009 bij mij vast in de collectie zat, was de Fire Emblem van Royal.
Destijds was de silver rotation tail helemaal hot en samen met een multicolor boeket maakte het een prachtige cake. De tail is nog steeds prima, alleen slaat de harde burst helaas een hoop sterren in het boeket kapot.

Vandaag de Stars Over Paris van Wolff 2x.
Deze 2013-versie overtrof alle voorgaande versies met harde bursts, grote boeketten en goede blinkers!

De Secret Wave (Rubro) en Titanium Thunder (Evolution) vandaag, achter elkaar:

De Secret Wave vond ik een prima crackling-budgetwaaier.
Niet zo agressief als de New Moon of Kremlin, maar wel leuk voor overdag of in de vooravond.
De Titanium Thunder was voor mij één van de verrassende nieuwkomers van afgelopen jaar.
Op film komt het misschien niet zo duidelijk over, maar de knallen waren echt hard en dof!

Wat een prachtige bak was die Salute 1 cake toch! Heb hem hier ook een paar keer gehad, nogsteeds echt zonde dat hij niet meer verkrijgbaar is! Thanks voor het filmpje!

Edit: Ik quote het verkeerde bericht, maar de reactie is op het filmpje met de smokeshocks en de Salute 1 cake uiteraard!

Het blijft elke keer genieten als ik in dit topic kijk, gewoon geweldig al die combootjes !

Ben benieuwd wat er nog gaat komen :p

Vandaag een kartonnetje Lights of Heaven (4 stuks) van Evolution in V-shape.
Voor mij de mooiste multicolor cake die ik tot nu toe heb afgestoken met felle en zuivere kleuren.
Nu is het wachten op hoe de Lights of Heaven 2.0 zal presteren.

Nog 2 maandjes! :kerst:

Mooi filmpje weer Marc, bedankt.
Erg mooie cake die ik ook wel eens in de straat zou willen schieten.

Hoe je er op komt geen idee. Maar de keuzes die je maakt zijn goed over nagedacht. Wat rammen deze 4 cakes heerlijk zeg. Heb ervan genoten.

De Killer Instinct van Rubro vandaag:

Mooi cake met harde bursts, volle boeketten en felle rode sterren.
Toch gaat mijn voorkeur uit naar de Red Heat van Wolff, vanwege de mooie witte blinkers.

Vandaag 5 stuks Delicious Thunder van Rubro tegelijk.
Erg fijne knalblokjes met goede knallen en leuke finale!

Vandaag 2 stuks Imperial Blink (Broekhoff) in combinatie met de waaier Fully Loaded (Schuurmans).
Het project ging vervroegd af, waardoor ik er iets te dicht op stond. Maar van dichtbij was ie ook gaaf!

Voor de liefhebbers: de waaiercake is dit jaar verkrijgbaar als Bobcat (Diamond Collection) en Sky Spinners (SkyLine). Adviesverkoopprijs € 39,95

Tijd voor de New Moon van Royal Fireworks vandaag.
Prachtige waaier die breed schiet met goede crackling chrysanthemum.

Back
Bovenaan