• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Choeet Banger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb alleen ervaring met degene zonder crêpe. Ik zelf denk dan ook dat ze dus even hard klappen, misschien hebben ze het gedaan om de afwerking te verbeteren.

Ik had de Mega Banger versie en ze knalden goed. Er was inderdaad geen verschil tussen de Banger en de Mega Banger.

bah, had dit jaar net een partij aan mn neven willen verkopen, demonstreer ik er een en je raad het: flop net een bermuda. mn neven: vergeet t maar dit was de oude versie overigens, zijn er nog meer mensen die meer weten over de nieuwe?

Wat maakt deze knaller dan beter dan voorheen?
Alleen de knal?
Of spelen er ook andere factoren mee?, zoals lont andere flash samestelling..
Of is het gewoon weer een markting stund/op hyping?

elk jaar toch een paar doosjes in mn collectie. voor het belgische vuurwerk is dit toch wel de betere onder de nitraten. dit jaar ook 120 stuks fenix nitraten op de kop getikt voor 50 eurotjes. dat wordt vergelijken :D

Ik heb de 2010 La Bomba met de 2012 'oogjes' getest en de knal was erg goed en vergelijkbaar. Alleen zit er achter de La Bomba meer druk. Ik vind deze echt een aanrader en ik was ook echt verbaasd dat ze weer goed knallen. En dat voor 4 euro per pakje :D

- Erg goede knal
- Goede lange lont
- Leuk prijsje

Ik heb de 2010 La Bomba met de 2012 'oogjes' getest en de knal was erg goed en vergelijkbaar. Alleen zit er achter de La Bomba meer druk. Ik vind deze echt een aanrader en ik was ook echt verbaasd dat ze weer goed knallen. En dat voor 4 euro per pakje :D

- Erg goede knal
- Goede lange lont
- Leuk prijsje
4 euro per pakje? Vermoed dat je met de nuke bang in de war bent ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan