Fire Flower

:shocked: miss kunnen ze de kwaliteit niet meer waarborgen die deze cake had en word ie niet meer gemaakt zo kan het ook zijn natuurlijk. niet zo als bonfireworks gewoon prut op de markt brengt

Als ik een gok mag wagen..... Zit deze verstopt in de collectie van goedkopervuurwerk. En is fire flower nu undercover en luisterd naar de naam JET MEN! Maar het blijft een gok:wink:

Heb ik wat gewonnen??? :devil:

En om nog even ontopic te blijven: dit jaar maar weer 2 Fire Flowers besteld, 1 voor dit jaar en 1 voor het jaar erop. Blijven super bakken!!!

Deze is als ik me niet vergis, net als de hot chains, vanaf volgend jaar weer volop verkrijgbaar in deze uitvoering of misschien wel opgevoerd. :p

Hoe staan jullie daar eigenlijk tegenover? Dezelfde producten maar dan met max. 25 gram per tube? Het product word er wel duurder van en je hebt minder schoten maar als het een echte verbetering is? Vinden jullie dat dan de moeite en het geld waard?

Op om je laatste vraag terug te komen: Nee, ik vind de Fire Flower hoe die nu is perfect, de effecten zijn al mega groot, burst is erg goed, en het tempo is in orde. Wanneer je meer gram per schot krijgt zullen de aantal schoten dalen en heb je dat geweld weer een stuk minder.

Ook is de prijs al aan de hoge kant, door de eventuele upgrade kan dit nog stijgen, al met al vind ik het in mijn ogen wel goed zo, een van de toppers op de Nederlandse markt!

Deze is als ik me niet vergis, net als de hot chains, vanaf volgend jaar weer volop verkrijgbaar in deze uitvoering of misschien wel opgevoerd. :p

Hoe staan jullie daar eigenlijk tegenover? Dezelfde producten maar dan met max. 25 gram per tube? Het product word er wel duurder van en je hebt minder schoten maar als het een echte verbetering is? Vinden jullie dat dan de moeite en het geld waard?

Nope. Denk dat de meesten niet zitten te wachten op een 25s blokje van laten we zeggen 50.-

Neuh, dat vind ik niet nodig. Deze en Hot Chains zijn goed zoals ze zijn en hoeven niet veel groter en ook niet veel sneller, wat mij betreft. Met minder schoten is 't geld dan nóg sneller foetsie, wel leuk geweld hoor maar zo is het ook goed.

Ik zou graag een Exploding Box editie zien met 20 gram per schot.
Daarbij ogen de blauwe/rode boeketten net iets mooier.
Er zullen dan maar 4 salvo's mogelijk zijn, maar met een groter boeket kan ik daar best mee leven.
Oh ja en verander iets aan de ti-salutes :wink:

Staat dit jaar ook bij mij in de straat. Hou wel van die tempo versnellingen. Kan deze mooi het mooi van de Camuro King overnemen :D

Vorig jaar 2 als finale geschoten, brute blokken, zeker een aanrader. Harde burst, grootte effecten. Misschien nog maar eens halen dit jaar:).

heerlijke cake's
geschoten in mijn showtje, en iedereen vond hem prachtig, de versnelling in de cake maakt hem erg mooi.
helaas door de harde wind was het effect snel weggevaagd.
toch zou deze er best nog kunnen komen dit seizoen, maar ik hoorde dat deze uit de handel ging?

Back
Bovenaan