brian the freak
VWC lid
Toppertje zo op de film afgaande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
yep, net als die andere kraker Hot Chains, raar hè :(wtf hoor ik nu. deze schitterende cake niet meer leverbaar door royal? :(
Als ik een gok mag wagen..... Zit deze verstopt in de collectie van goedkopervuurwerk. En is fire flower nu undercover en luisterd naar de naam JET MEN! Maar het blijft een gok![]()
Deze is als ik me niet vergis, net als de hot chains, vanaf volgend jaar weer volop verkrijgbaar in deze uitvoering of misschien wel opgevoerd.
Hoe staan jullie daar eigenlijk tegenover? Dezelfde producten maar dan met max. 25 gram per tube? Het product word er wel duurder van en je hebt minder schoten maar als het een echte verbetering is? Vinden jullie dat dan de moeite en het geld waard?
Neuh, dat vind ik niet nodig. Deze en Hot Chains zijn goed zoals ze zijn en hoeven niet veel groter en ook niet veel sneller, wat mij betreft. Met minder schoten is 't geld dan nóg sneller foetsie, wel leuk geweld hoor maar zo is het ook goed.Deze is als ik me niet vergis, net als de hot chains, vanaf volgend jaar weer volop verkrijgbaar in deze uitvoering of misschien wel opgevoerd.
Hoe staan jullie daar eigenlijk tegenover? Dezelfde producten maar dan met max. 25 gram per tube? Het product word er wel duurder van en je hebt minder schoten maar als het een echte verbetering is? Vinden jullie dat dan de moeite en het geld waard?
Deze is als ik me niet vergis, net als de hot chains, vanaf volgend jaar weer volop verkrijgbaar in deze uitvoering of misschien wel opgevoerd.