[Original Fireworks] 100.000 Klapper

Status
Niet open voor verdere reacties.
K
Naast de koppelrollen worden de knallen ook steeds scheller en zachter.
Al is het tempo wel erg goed te noemen en als je geluk heb een goede eindbom.

Tja ik ben een echt rol man van klein tot groot maar ik vind ze te verkracht door regelgeving dat ik voor het geweld en spanning maar ben overgestapt op nitraat en/of vlindermatten.

Pielke, Youtube heeft je aangeraden de video te stabaliseren, zoek in de instellingen even en zet dat uit. (Youtube detecteert dit ALTIJD op vuurwerk video's, maar nooit voordelig)

Ok dankje ,,ik ga het proberen .
Dacht al dat het aan de onderwaterHDcam lag ,,Sommige filmpjes zijn echt slecht door de flitsende balken in beeld .

Ok dankje ,,ik ga het proberen .
Dacht al dat het aan de onderwaterHDcam lag ,,Sommige filmpjes zijn echt slecht door de flitsende balken in beeld .

Ja door die flitsen denkt youtube dat het beeld wordt bewogen. Hij ziet continu een witte flits op een andere plek en denkt dat die witte flits een 'vast voorwerp' o.i.d. is dus gaat hij helemaal flippen als het ware.

Deze mat is zo te zien in 3 delen, kun je deze 3 delen ook apart afsteken? of hebben de overige 2 delen alleen een snel lont om deze aan het eerste deel te plakken?

Dus ze als het ware als 3x 30k klappers gebruiken? :p

Nee volgens mij had alleen de eerste een stuk visco eraan en de 2e mat Zonder eindbom en de 3e Met eindbom gewoon schietlont . Bij de nieuwe batch weet ik het nog niet.

Natuurlijk kan dat. Heb je 2 matten zonder eindbom en 1 met. Bij 2 misschien ff stukje visco voor doen,maar dat is geen probleem!

Je kan ook het ouderwetse truukje gebruiken van een gebroken rotje er voor leggen!

haha ja kan zeker, maar er staan ws veel kinderen te kijken, en ik wil dan wel een beetje het goede voorbeeld geven. en geen gekloot met dat soort dingen :p

Vandaar dat ik hoopte dat er al standaard op elk deel een visco lont zat, en zoniet maak ik ze er wel aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan